{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Hvorfor er nogle så dumme? {{forumTopicSubject}}

Igår var jeg i byen, ikke fuld, for kom sent afsted da jeg skulle give alle hestene nat mad.
da jeg så indelig kom i byen og havde været der nogle timer, kastede min "veninde" et glas i hovedet på min anden veninde, så selvfølgelig gik jeg hen til "veninden", og ville høre hvad det var for noget lort at gøre.
Inden jeg overhovedet nåede at få sagt noget begyndte hun at råbe a mig, og jeg råbte hvad jeg havde gjort hende siden hun var sådan, li da havde råb det, tog hun et glas og slog lige inde i hovedet på mig. så jeg måtte afsted på skadestuen og syes kl 4:30 om natten.
Og så er det bar jeg tænker, hvorfor er folk så snot dumme? hun kunne da havde slået i stedet, så vi jeg da ikke få de grimme ar og sår i hovedet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er nogle så dumme?
  • #1   21. maj 2006 Det er bare så typisk fulde folk. De kan slet ikke styre det de laver... Og så er det bare træls når man så prøver at løse problemerne og står lige imellem... Håber du slipper uden det stor tydelige ar.

  • #2   21. maj 2006 hun har nok været sur over et eller andet.. ikke nødvendigvis på dig, men bare iriteret.... det og så + at hun er fuld...

  • #4   21. maj 2006 Lyder ik som nogen god oplevelse...
    Jeg synes det er ret belastende når folk ik kan styre sig, bare fordi de drikker.. Det er jo absolut ingen undskyldning.. Hvis de ik ka finde ud af det, må de jo bare lade vær'.. heeh

    Håber virkelige ogs hun har tømmermæd og Rigtig dårlig samvitighed, lige som line skrev ^^ ..

    Og håber du er okeij og slipper for ar..


  • #5   21. maj 2006 HVOR LATTERLIGT!!! der sker fandme så meget lort når man er i byen.. engang jeg var i byen gik jeg ud på toilettet så sad en jeg havde været til forfest med og græd så spurgte jo hvad der var galt.. så blev hendes veninde viildt sur og smadrede en dør lige i fjæset på mig, så jeg fik blodnæse.. heldigvis intet brækket men irri... så jeg føler med dig!

  • #6   23. maj 2006 hun har ringet flere gange og undskyldt nu, og sagt at hun vil betale det tøj jeg havde på, for det var jo smurt ind i blod, men nu må vi se om det kan komme af

Kommentér på:
Hvorfor er nogle så dumme?

Annonce