{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

nogle råd vedr valg af hest {{forumTopicSubject}}

jeg står i dette herlige valg at jeg har to heste at vælge til låns men de er så vidt forskellige men igen så ens

de er begge 15 og rider la6

den ene er en dv/frederiksbrg på 160 dog stået stille næsten to år har haft samme i ejer i 11 år er godt opdraget osv.

den anden er næsten 180 er dv stået stille 9 mdr ejer har haft ham siden han var to også godt opdraget

skal siges jeg selv kun er 160 men tidligere part var 176 og den vr der ingen problemer. hva ville i vælge og hvorfor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle råd vedr valg af hest
  • #1   26. jan 2011 Det synes jeg ikke man kan sige.. Jeg vil mene det kommer an på kemien ml. jer smiley

  • #2   26. jan 2011 Det er der ingen der kan svare dig på.. Men uden at kende hestene, havde jeg nok valgt den på 160.. Men det er udelukkende fordi jeg selv kun er 160.. og jeg vil simpelthen ikke kunne nå ordenligt ned om sådan en stor hest som den anden.. smiley Men det er jo ikke kun det man skal vælge ud fra..

    Du skal vælge ud fra, hvilken en af hestene du bedst kan sammen med.. Hvilken hest kan du bedst lide at være på?? Hvilken en af dem føler du selv, du kan komme længest på, og ja hvem af dem vil du få mest ud af at have.. smiley


  • #3   26. jan 2011 hvis de er lige gode og du er lige vilde med hestene så ville jeg vælge den der havde stået stille i mindst til - da jeg tror den er nemmere at då igang igen

Kommentér på:
nogle råd vedr valg af hest

Annonce