{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Øvøv... {{forumTopicSubject}}

Ja min rideskole holdte så et hyggeligt arrangement, hvor vi red og dem der ikke kunne få en hest kørte i en af de 9 hestevogne, så alt var jo fint...

Jeg skulle ride på vores nye hest Damask Halsnæs som er en 8-årig vallak som dog gik hingst til han var 6-årig, men hans temp. er ikke sådan vildt præget af det..

Nå men vi tog så afsted og da der var min første "Pinsetur" fik jeg en voksen rytter med ved navn Ida, Han gik friskt fremad og jeg havde lidt svært ved at holde ham tilbage men mit humør var højt så det gik, han var lidt "hingstetændt" (hvis man kan kalde det dét.

Senere fik jeg så at vide at den hest foran MÅSKE kunne finde på at sparke eller hun sagde faktisk (hende der red på den) Jeg tror altså ikke den sparker men man ved aldrig..

Så det tænkte jeg ikke så meget over, kun lidt...

Endnu senere skulle vi så trave (som vi havde gjordt mange gange før) og da Damask gik godt fremad kom min makker ida bagud og var tæt på at blive viklet ind i ens tøjler, men damask fortsatte i friskt tempo og da dem foran pludselig stoppede op uden at give et tegn eller sige noget kom jeg til at ride ind mellem dem foran da jeg ike kunne nå at stoppe Damask, så den ene af hestene (den hest hvis rytter sagde at han Måske kunne finde på at sparke) bukkede, og jeg blev ramt på benet men jeg klarede mig de sidste 5 kilometer...

Desværre kunne jeg ikke ride ham hjem igen for mit ben var blevet dobbelstørrelse( altså selve turen foregik sådan at man red 10-12 kilometer ud til en gård hvor man fik rundstykker og så red men tilbage igen)

Var virkelig ked af at jeg ikke kunne ride ham for han gik så fint (bortset fra at han gik LIDT for friskt fremad)

Så nu sidder jeg her med en ispose på benet... D':


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øvøv...
Kommentér på:
Øvøv...

Annonce