{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Det værste jeg har oplevet :'( {{forumTopicSubject}}

Åhhh, nu har min elskede Jolle døjet med sacoider i jeg ved ikke, hvor lang tid og hun er nu begyndt at blive generet af det... Har prøvet ALT og begyndte at snakke operation med min dyrelæge, da han var ude og tjekke hende igår og han siger, de vil komme tilbage - dobbelt så mange.... De startede ud som nogle små vorter og er nu blevet større end en femmer og meget tykke, en af dem hun har under maven kan jeg få fat omkring med min ene hånd, fordi den er blevet så enorm.. Havde besluttet hun bare sku være hyggehest og gå og nyde livet, men som min dyrelæge sagde, så meget som hun led under det i sommers pga fluerne gik i sårene, selvom hun havde insektdækken på og hun blev smurt/sprayet med både det ene og andet der sku være vidundermidler, der slet ikke virkede - det skal hun bare ikke igennem igen.

Hun vil aldrig kunne blive ridehest igen og vil til sidst begynde at lide meget under det, så i samråd med min dyrelæge har jeg truffet den hårdeste beslutning i mit liv. Jolien bliver aflivet på mandag.... smiley Elsker den hest højere end noget andet, derfor skal hun heller ikke være her på min bekostning og have det skidt...

Puha, sku bare lige ud med det...... smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det værste jeg har oplevet :'(
  • #1   10. mar 2011 åååå nej hvor er det synd for jer.
    Trøstekram her fra
    Knus Mette


  • #2   10. mar 2011 Tak, for det. Er fuldstændig ødelagt, ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre uden hende.

  • #3   10. mar 2011 Åh det er trist smiley

    Men husk at se på det sådan, at det er det bedste du kan gøre for din hest, også selvom det ikke er det bedste for dig.

    Har selv lige måtte give min elskede dreng fred.

    Nyd de sidste dage her, og forbered dig følelsesmæssigt på, at du skal sige farvel.
    Det hjalp for mig, at jeg havde en lille uges tid, til mentalt at forberede mig på det.

    Føler med dig.


  • #4   10. mar 2011 Hej.

    Er hun blevet behandlet med "ekstra" eller hvordan de nu lige staver det ?
    Har oplevet flere heste med sacoider og alle er blevet behandlet og kurreret med ektra.

    MVH Tiana


  • #5   10. mar 2011 Camilla: ja, ved det også godt, men hun betyder bare alt for mig og bare tanken om hun snart er væk er frygtelig smiley

  • #6   10. mar 2011 stald sandby: det hedder xxterra, ja det prøvede jeg for længe siden og det havde den omvendte effekt på hende, det blev meget værre. Har prøvet ALT.... smiley

  • #7   10. mar 2011 Hej,

    Ja så var det sådan det staves.

    Lyder ikke godt, skulle bare være sikker for nogle dyrlæger ved ikke at de godt må bruge det bare de sender en ansøgning på det, så skulle bare værre sikker på det ikke var tilfældet med din.

    Den største medfølelse herfra, aldrig sjovt at sige farvel smiley

    MVH Tiana


  • #8   10. mar 2011 Har du prøvet at sætte elastikker rundt om sarcoiderne..
    Det hjælper 100 procent, min hest har dem også og 2 af dem er faldet af..


  • #9   10. mar 2011 Tutsi: Det har alle dyrelæger jeg har snakket med (og det er mange) frarådet, så det vil jeg ikke begive mig ud i. Og så store som de er, tror jeg ikke på det ville gøre noget gavn for hende...

  • #10   10. mar 2011 Åhh hvor forfærdeligt... Desværre følger dette ofte med, når man har valgt at ligge sit hjerte ved en hest... Vi skal alle tage den svære beslutning på et eller andet tidspunkt.
    Vi har valgt at tage ansvaret for dem, og derfor også tage ansvaret i de svære tider.... Jeg håber i har haft nogle gode år sammen, og at du vil prøve at nyde den sidste tid. Jeg synes det lyder som om du har taget den rigtige beslutning for din hest.
    Men jeg blíver helt ked af det på dine vejne.


  • #11   10. mar 2011 Puha føler med dig.
    Vi står desværre også med en vallka der er fuld af dem. Men de er ikke nær så store endnu. han har også "kun" været ramt i 2 år nu.

    Puha aldrig rar at give slip på en god ven, også selv om det er nødvendig.
    Kram her fra mig.


Kommentér på:
Det værste jeg har oplevet :'(

Annonce