{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Hensyn og vilde heste {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så mangler jeg hensyn på opvarmningsbanen til C-sævner i spring. Men fare for at blive kaldt snobbet og egoistisk. Ja så er jeg ved at være så træt af folk der ikke kan styre deres hest på opvarmningen. Har I tænk på, I rent faktisk kan skade andre heste og ryttere. I Forventer at os der har en rolig hest, da flytter os, og tager hensyn til jer. Igen jeg prøver selvfølgelig at tage hensyn til dem der har det svært, men når de så stort set rider en ned som tak, når de i få minnutter har styr på hesten. Hmmm
Jeg var til stævne i dag, og pludselig da alle andre rider højre volte, ( vi var ca 14 på opvarmning, så kommer en lille tøs venstre rundt med hendes og forventer hun skal springe). Da jeg påtaler om hun ikke gider rider den samme vej som os andre. Får jeg af vide af hende: "luk røven, eller skrid."
Jeg sagde det på en pæn måde, det var trods alt hvad andre tænkte. Vi var i et lille ridehus.
Hvad er det der sker? Nu har jeg oplevet det gentagende gange, at på opvarmningen, vælter folk rundt med deres hest som stejler, bukker og løber. De hiver og flår i deres stakkels hest, som egentlig nu bare prøver at gøre det bedste i en stresset situation.
Kan det passe at jeg skal til at ride med en rød sløjfe i halen på min helt igennem rolige vallak? For ellers er det med livet som indsat, at være til stævner


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hensyn og vilde heste
  • #1   27. mar 2011
    Tænker om der er nogle officials eller nogen der står for stævnet man må kunne henvende sig til? :o)


  • #2   27. mar 2011 Er godt nok ikke springrytter, men jeg savner også hensyn på opvarmingen.. Jeg har selv en hest der er bange for andre heste, og ja det er skam mit eget ansvar ikke at genere andre når den bliver bange.. Men det er stadig almindelig høflighed at holde afstand! Folk der lige pludselig sparker helt vildt eller giver et hårdt slag med pisken lige imens de rider forbi en anden er dybt uansvarligt!
    Og man kan jo godt sige til TD at der ikke bliver taget hensyn til hinanden på opvarmingen, men det er ikke TD der skal stå hele dagen og tjekke om folk holder afstand.. De skal holde øje med noget der er lidt mere vigtigt smiley
    Er enig i at folk skal lære at vise mere hensyn op opvarmingen.. Alt andet er for åndssvagt, og kan i værste fald ende med ulykker!


Kommentér på:
Hensyn og vilde heste

Annonce