{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

Salg af hest! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

jeg er kommet i den kedelige situation at jeg kun har råd/tid til en hest og det er en for meget, når man har 2:(

Nu har jeg i flere måneder prøvet og sælge min hest thor som nu bare går på folden og keder sig:(
Jeg kan snart ikke holde det ud mere, at han bare går der og går og bliver mere og mere skør af det!

Er der over hovedet nogen som køber hest mere?

Jeg overvejer og kontanke en hestehanler og måske få ham solgt der.
Tænkte på om der er nogen som kender nogen som bare vil give bare 6000 kr for en sød men varm hest? for jeg syntes det er synd han bare står på folden og laver ingen ting. smiley

Er der ellers nogen som kan sende mig nogle nr. til en eller flere hestehalere? så både mig og thor kan komme videre:)

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af hest! HJÆLP
  • #1   6. apr 2011 Har du prøvet på andre sider som:
    Den Blå Avis, Gul O Gratis og Hestenettet.
    Må desværre ikke få ham.


  • #2   6. apr 2011 Du skulle måske fjerne ham som anglo araber og sætte ham som blanding når du alligevel ingen stamtavle har. Tror mange lader sig skræmme af det er en araber ...

  • #3   6. apr 2011 Der er selvfølgelig stadig folk der køber hest, jeg har selv købt to indenfor de sidste 4 måneder.
    Men det er nok ikke så nemt at sælge lige nu.
    Jeg begyndte at kigge sidste sommer og mange af dem jeg så dengang er stadig til salg endnu, det er åbenbart købers marked lige nu.


  • #4   6. apr 2011 UH han er da så fin, kan slet ikk forstå du ikk kan få ham afsat ?
    han måtte meget meget gerne bo hos mig, men det er lidt vanskeligt med et job på havet 14 dage af gangen desværre smiley
    Men skøn det er han godt nok !


  • #5   6. apr 2011 Prøv handlerne, hvis du ikke kan finde andre muligheder..

    Der er tre, jeg kender til på Sjælland...

    Torben Andersen, Rønnede
    Bent Eliasen, Slangerup
    Lars Frederiksen, Skibby

    Men nej, der er ikke meget salg for tiden, og desværre kan man ikke vide sig sikker, selvom man sænker prisen..


  • #6   6. apr 2011 Tror også det er svært at sælge hest pga finanskrisen. Hvis man ikke lige selv har pengene på ens konto til at købe hest for. Bankerne er nok ikke så vilde med at låne til køb af hest. Købte selv et 10 måneder gammelt føl for 3½ uge siden. Havde en annonce på hestenetten med at jeg søgte et dressurføl. Jeg fik mellem 20 og 30 henvendelser på 2½ dag. Så der er også mange heste til salg. Ham jeg købte var ikke sat til salg, avler havde set min annonce og ringede til mig.

  • #7   6. apr 2011 Tænk at du kun tager 6000 kr for den fantastiske hest! smiley Måtte jeg få heste var han allerede solgt! smiley

  • #8   6. apr 2011 Jeg har også studset lidt over, at han står som anglo-araber, når han ikke har stamtavle?

    Jeg havde lidt kig på ham, da jeg kiggede hest, men det, der skræmte mig væk fra annoncen, var nok kombinationen angloaraber og meget fremadgående...
    Det virker nok ikke så slemt, hvis man skriver fremadgående lille blandingshest. Hvis du forstår? smiley

    Held og lykke med det.


  • #9   6. apr 2011 vil ikke tråde at lade ham sætte til salg gennem hestehandler med mindre du gerne vil ende med at blive taget godt og grundig i røven samt ende med en hest der måske ikke får det godt

    min mors veninde har haft prøvet at sætte sine heste til salg via hestehandler/salgs stald som så resulter i at nogen af hestene forsvinder midt i det hele og hun fik ikke en eneste krone dog ender det med at nogen af hestene dukker op i stalden efter lidt over 1 år hvor hun selvf henter dem hjem igen

    og har selv haft 4 af mine heste i pasning ved en heste handler på grund af flytning og at deres nye bokse skulle gøres klar for de kunne flytte med det resulter i at min mors veninde må tvangs fjerne min mors hest på grynd af han blev dehydret på grund af mangel på mad og vand så meget at han veltet rundt og ikke kunne stå på sine egne ben og måtte ha daglig dyrlæge i lidt over 1 uge samt de andre heste linte levende lig da vi fik dem hjem på grund af manglende foder og vand og dem måtte vi endag komme og hente i smug og mørke og faktis stjæle vores egne heste da han ikke ville udlever dem men ikke nok med det så havde han os sagt at min ung hest var død fordi han selv lige havde mistet en ung hest der havde hingt sig selv i boksen og ærko ville til at sælge min ung hest


  • #10   6. apr 2011 Er du sikker på der araber i den hest.

    Den ligner da en traver i bygning.

    Hvis det er en traver så er den da alt for dyr, den ligger nok også højt i pris i forvejen som markedet er.


  • #11   6. apr 2011 så prøv heller at tilbyde folk at købe ham på afbetaling selv om det ikk burde være nødvendig med så lav pris men håber du finder en løsning og et godt hjem

    tænkt lidt på hvorfor prøver du ikk at finde en part til ham når du er ked af at han bare står og keder sig på folden for som tingene ser ud pt går der nok nået tid før salg


  • #12   6. apr 2011 vi er stadig nogen der køber. jeg har købt to heste på et halvt år og skal ned og se på den 3. i morgen... men så skal jeg vist heller ikke have flere lige nu.. ;o)
    men tror også folk måske tænker mere traver ud fra din profil..


  • #15   6. apr 2011 Randi G har ret, skriv ALT om hesten i annoncen, alder, stang, hvad den kan osv osv...Kan den ride alene på tur, er den vant til ridehal, trafiksikker; følger der udstyr med, hvordan den er i stalden, simpelthen alt.
    Da jeg kiggede efter hest var der mange annoncer uden mage af de oplysninger og jeg gad simpelhen ikke at bruge tid på at spørge til det, så videre til næste hest.


  • #17   6. apr 2011 Hestehandlerne køber jo heller ikke heste for tiden.

    De fleste har jo allerede stalden fuld af heste som de ikke kan sælge.

    De får jo tilbudt heste som kan meget mere end din og som har stamtavle og efter kårede forældre.


Kommentér på:
Salg af hest! HJÆLP

Annonce