{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

kiropraktor og dyrlæge?? {{forumTopicSubject}}

Har en hest (Chanel) som jeg havde med til undervisning for 14 dage siden, hvor min underviser så skulle ride hende.. og i det han beder hende samle sig (mere end jeg gør) reagerer hun ved at rejse sig, han fpår hende så til at slappe af og prøver så igen med samme resultat og må 20 minutter og en mild hjernerystelse senere opgive da hun er ved at vælte bagover med ham.. Vi tager hende så ud i stalden og tager sadlen af, hvor vi så lige trykker på ryggen og da vi når det bagerste af ballerne krummer hun ryggen og hele rygsøjlen siger knæk..

Så derfor er mit spørgsmål om der er nogle herinde der kender en god dyrlæge der også er uddannet kiropraktor, gerne i nærheden af midtjylland..

Hun er ikke bleve redet siden, dog er hun blev longeret og kørt i køreliner unden at der har været noget.. smiley

håber i kan hjælpe en bekymret og nervøs hesteejer.. også gerne med hvad det evt kan være..

Vi er selvfølgelig klar over at det kan være tænder og ryg, dog ikke så meget tænder da hun simpelthen er så sød når jeg rider hende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kiropraktor og dyrlæge??
Kommentér på:
kiropraktor og dyrlæge??

Annonce