{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling af spring
  • #2   26. apr 2011 plettede som en gepart, det har vi på den ene rideskole jeg kommer på, det er et rigtig flot spring... smiley har desværre ingen billeder...

  • #3   26. apr 2011 hvor mange støtter, bomme og evt, fyld har I ?

    jo flere forskellige, spring jo flere farver kan man knalde på, synes jeg.(også af hensyn til indkøb af maling, det er desværre ret dyrt)

    Som udgangspunkt synes jeg er det billigst, praktisk, og mest overskueligt at se på, med hvide støtter, skulle en støtte gå i stykker, kan man uden at det bliver en farlig farvelade bare tage en af de andre, når de alle er ens...selvom de så selvfølgelig også er ret kedelige...

    Dertil kunne I jo se på hvilke typer spring I bruger meget, og hvor mange bomme I typisk bruger til hvert spring, og så lave en "plan" for hvor mange bomme I vil have og i hvilke farver, så I kan bygge nogen gode og brugbare spring med ensartede bomme. Lyder det vrøvlet?

    det jeg mener er, at I skriver f.eks

    Triblebarre x-antal bomme i blå/hvid

    lodrette 5 stk a´ 2 bomme, dvs. 10 bomme i rød/hvid, - eller 5 par med hver sin farve, alt efter temperament....

    10 ens bomme kan selvfølgelig altid bruges til 5 små spring men så har man dem også til et eller to af de "store" spring eller kombinationer... bommene er jo desværre heller ikke billige...

    når det praktiske er overstået, kan I bedre tillade Jer at lave "designer" spring som fx et spring (med støtter) holdt helt i prinsesse-farver, eller et kun i blå, grøn eller en anden kulør kan blive enige om ...eller et spring med himmelblå støtter og en helt gul, en helt rød, en helt grøn, en helt en blå og en helt lilla bom (regnbue).

    det er jo kun fantasien der sætter grænserne, bortset fra pengepungen.

    Men til inspiration kan jeg da lige skrive vejarbejde, natur, prinsesse, solopgang, klaver, altankasse, dansk flag, andre landes flag, jeres sponsoreres farver- hvis I er så heldige... et par julespring med snemænd, eller snefnug, eller slikstokke... halloween, penalhus, værktøjskasse... you name it...

    Det er i al fald en god ide at have en overordnet plan for Jeres behov, samt at være enige om hvor meget tema der skal være over springene, frem for hvor praktisk det skal være.- det er jo heller ikke alle der har samme smag.

    god arbejdslyst









  • #4   26. apr 2011 Springene er indkøbt og blev brugt hele sidste sommer også, men nu synes vi det er på tide, at der kommer noget kulør på de kedelig træfarvede bomme.

    Vi kan sagtens finde på ting vi gerne vil lave, men det er bare rart hvis man har et billede, som man kan gå lidt ud efter og det ikke er bare er hvad man har oppe i hovedet smiley

    Men prinsessespringet tror jeg at jeg vil prøve smiley


  • #5   26. apr 2011 http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=174721

    Her har du vores spring


  • #6   26. apr 2011 Nåh ja... jeg glemte lige at skrive, at I måske har nogen støtter som allerede hører sammen parvis, og det skal I selfølgelig tage højde for inden i maler, ligesom længden på bommene ikke altid er ens, slet ikke hvis springene er bygget/ købt over flere omgange...

  • #7   26. apr 2011 billed-google showjumping obstacle eller showjumping obstacle design, så kommer der masser af flotte billeder

  • #8   26. apr 2011 Se evt OM spring's hjemmeside
    http://www.om-spring.dk/


  • #9   26. apr 2011 Super mange tak smiley

    Nu er der i hvert fald rigeligt, som vi kan gå hjem og lave


Kommentér på:
Maling af spring

Annonce