{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

[Debat] Vedr. klasser til stævner {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om alle er klar over det, men det er jo ikke tilladt som medlem af DRF at starte konkurrencer som ikke er i DRF's regi... Altså, må man ikke starte et stævne hos nabo gården, hvis man er medlem af DRF og nabogården ikke er det...

I går kom jeg så til at tænke(hvor mærkeligt det end lyder, så kan det altså lade sig gøre!)...

Det er tit at man ser folk skrive efter fx LX-dressurprogrammer og højderne på fx LE... Disse to klasser er ikke officiele...

Men er det ikke dobbeltmoralsk, ikke at give sine medlemmer tilladelse til at starte uden for DRF-regi, men til deres "egne" stævner udskrives der klasser som ikke er DRF-klasser...

Håber i kan se hvor jeg vil hen...

Jeg synes da det er OK at have de ekstra nemme programer, men... Er det ikke det som fx LC1 er???

De nemme programmer er der selvfølgelig fordi folk de skal have så blid en start som muligt, og det forstår jeg såmænd godt...

Men er det ikke også det samme som gårdstævnerne tilbyder???

Så mener i det er OK at DRF som forbund går ud og "forbyder" deres medlemmer at starte uden for forbundet, mens de samtidigt tillader klubberne at bruge programmer som ikke officielt er drf's????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [Debat] Vedr. klasser til stævner
  • #1   24. jun 2006 Hvornår er men medlem af DRF? er det når man er medlem af en klub som er? eller er det noget med licens? eller hvad? For skal nemlig strate til august på et ridecenter, som ikke er medlem af DRF. Rider for Morsø rideklub, og de er i hvertfald. smiley

  • #2   24. jun 2006 <3Diamond og Rikke<3 .

    Hvis du er medlem af en klub under DRF er du medlem af DRF...


  • #3   24. jun 2006 okay. smiley det vil sige, at jeg faktisk ikke må starte på det ride center?

    det syntes jeg er latterligt. (?) kan sagtens se det du skriver. og er 100% enig med dig!


  • #4   24. jun 2006 De små LX klasser med og uden galop osv. bliver jo af og til brug til ministævner..

    Og rideskoler - hvor der er rideklubber holder jo af og til disse små stævner for f.eks. elevryttere og nybegyndere..

    Jeg syntes det er fint klasserne er der for jeg kan da huske at jeg da jeg var omkring 5 år red nogle af de LX klasser uden galop fordi de ponyer jeg red på var sinssyge i galoppen...

    Men er ministævner tilladt hvis det er en rideklub der holder dem og ikke bare "nabogården" ???


Kommentér på:
[Debat] Vedr. klasser til stævner

Annonce