{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Profitekst - mening og hjælp til tekst {{forumTopicSubject}}

Har skrevet en "historie" som jeg nok gerne vil have i min hest profil jeg syntes måske bare den er lidt kedeligt skrevet, her kommer den :

D. 23 April 2010 blev min drøm til virkelighed.

Lige som de fleste andre hestepiger har min allerstørste drøm altid været at få min egen hest.
Efter forgæves at have plaget mine forældre i flere år, måtte jeg indse at min drøm ikke blev til virkelighed - ihvertfald ikke forløbelig.
I 2010 havde jeg endelig sparet så mange penge sammen at jeg kunne købe mig min helt egen hest, jeg blev varm og fik et stort smil på læben bare ved tanken.
heste netsider blev tjekket igennem flere gange om ugen, men jeg kunne ikke finde noget der fangede mig.
Jeg søgte i måneder og pludselig en eftermiddag på hestegalleri faldt jeg over en annonce med en rød blandings hest til salg, virkelig smuk - men slet ikke det jeg havde ledt efter, jeg havde altid drømt om en skimmel araber, men jeg kunne alligevel ikke få øjnene væk fra denne røde vallak.
Da jeg kunne se der allerede var mange henvendelser på annoncen ringede jeg straks ejeren op og vi aftalte jeg skulle komme og prøve ham dagen efter, jeg var oppe og svæve på en sky af spænding.
Jeg fandt inden besøget ud af at hesten var en ny kastereret travhest. pludselig var følelsen i maven ikke længere god, jeg var sikker på at en travhest ikke var noget for mig, men hvorfor skulle det ødelægge det jeg havde jo ikke set hesten i virkeligheden og min fornemmelse var jo god fra starten. Jeg valgte at tage op og se ham, det kunne der jo ikke ske noget ved (;
mandag d. 19 April var dagen jeg skulle prøve ham, jeg var spændt og fyldt med sommerfugle i maven, aldrig havde jeg været så tæt på at have min egen hest.

jeg ankom til gården og gik ind i stalden. Der stod han, rød, robust med store mørke øjne. Vi fik ham sadlet op og jeg red rundt på ham på banen - jeg følte med det samme harmoni. Jeg ville ikke sige ja til ham med det samme så kørte hjem for at tænke over det og maven var stadig fuld af sommerfugle . Jeg var oppe og prøve ham igen for at være helt sikker på det skulle være ham, stadig ligeså sød og charmerende.

Fredag d. 23 April blev han handels undersøgt og jeg tog ham derefter med hjem. Det var en af de bedste dage i mit liv og jeg var pavestolt, stolt over at jeg endelig kunne kalde mig heste ejer og at jeg havde gjort mig fortjent til det.

Han er det bedste jeg nogensinde har købt og vil ikke bytte ham væk for noget, ikke engang en skimmel araber smiley

Hjælp hg? :O) Kan dette stå på en profil?
Gider man at læse alt det?

Hjælp gerne med at gøre den mere spændene at læse, forslag til hvordan det vil være bedre ? :O)

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Profitekst - mening og hjælp til tekst

Annonce