{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laserbehandling
  • #1   26. maj 2011 Har ikke prøvet laserbehandling men bruger Back-On-Track og magneter til div skader deriblandt seneskader. Min venindes hest fik 2 store seneskader i det ene forben. Hun fik bandageret benene med magneter i løbet af dagen på fold og om natten fik hun Back-On-Track på. Hun skulle have stået i 6 mdr men efter en scanning efter 4 mdr er hun erklæret næsten arvævsfri og må genoptræne på 6 måneds niveau.

  • #2   26. maj 2011 Jeg har selv fået det i mine knæ og det hjalp desvære ikke smiley

  • #3   26. maj 2011 hvor sidder skaden?
    Min er ikke blevet laserbehandlet, men jeg har rigtig god erfaring med back on track. det var først da jeg begyndte at bruge back on track staldbandager, at hævelsen og inflamationen fortog dig helt. Desuden er de meget smertelindrende. Hvor stor en effekt de har haft på skaden i sidste ende ved jeg ikke endnu, da skaden "kun" er 5 måneder gammel.


  • #4   26. maj 2011 Jeg bruger Back on track til min hest. Han havde problemer med ryggen. Det fungere super godt til muskler der er ømme. I starten blev han endda super frisk og bukkede en del. Men jeg kan kun anbefale Back on Track

  • #5   26. maj 2011 vi har både haft succes med laser og back on track.
    God bedring til hesten

    - Rikke


  • #6   26. maj 2011 Jeg har rigtig god erfaring med laserbehandling, BOT kender jeg til gengæld ikke det store til. Laseren går jo ind og fremmer blodtilførelsen i området, hvilket får heling til at gå hurtigere, og det kan man vel næppe have noget imod? Laserens virkning er også anti-inflammatorisk, hvilket også fremmer helingsprocessen.
    Min gamle hest Montreux fik en gaffelbåndsskade helt oppe ved vedhæftningen i haseleddet. Jeg var så heldig at den dyrlæge, der undersøgte og diagnosticerede, foreslog laserbehandling. Jeg lod ham stå på dyrehospitalet i 14 dage, hvor han fik behandling hver dag. Samtidig smurte jeg med "løgsuppe" hver dag - og så fik han naturligvis ro og en langsom genoptræning, der strakte sig over 3 mdr. Men til gengæld fik jeg en fuldstændig rask hest ud af det... Så jeg giver laseren min varmeste anbefaling.
    Held og lykke og god bedring med hesten.


  • #7   26. maj 2011 Laser har jeg kun gode erfaringer med, både på mig og på flere forskellige heste:) Har ikke prøvet Back on Track
    God bedring


Kommentér på:
Laserbehandling

Annonce