{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Albion {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg havde en sadelmager ude hvor jeg prøvede en Albion SLK. Fantastisk sadel som jeg gerne vil købe. Det var ikke hendes egen sadel, men en venindes, og derfor kunne jeg ikke få den på prøve. Hun sagde den ville ligge godt på min hest og ville gerne hjælpe med at købe en.

Men så aftalte vi at jeg skulle have en demo Black Country på prøve en uge, men da jeg havde kørt hele vejen derud (50km) så havde hun den ikke hjemme. Nu brænder hun mig af, og svare ikke på beskeder.

Mit spørgsmål:
Er der nogen som kender andre sadelmagere i Jylland, bor ved Grindsted, som forhandler Albion? Vi jo gerne være sikker på at få den bedste sadel.

Tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Albion
  • #1   7. jun 2011 Ja altså nu ved jeg jo ikke hvem det er du har haft fat i, men sadelmager Birgitte Funder fra Hobro-området har fundet min Albion sadel til min 5-års. smiley

  • #2   7. jun 2011 Tak for svaret! Hende anbefalede min kiropraktor også, men hun køre desværre ikke helt ned til mig. Ved du om hun har demo sadler man kan prøve i en kortere periode.

  • #3   7. jun 2011 du kan købe en Albion i england til en 9-10.000 fra ny af.. Det er næsten samme pris, for hvad en god brugt sadel koster her i DK..

  • #4   7. jun 2011 Har du haft fat i Kit? Hun anbefalede mig i hvert fald en Albion i tidernes morgen.. Og hun havde hvis også nogen på lager...

    Ellers kan du jo kigge rundt på DBA, guloggratis mm.. disse sadler kan findes, og man kan jo evt. have den aftale med køber om at prøve sadlen en uges tid mod sadlens pris... smiley
    Har selv en Albion SL, den er virkelig lækker...


  • #5   7. jun 2011 Sadelmager Ole Olsen i nordjylland (ved Hjørring/Sindal) Forhandler albion, nye og brugte.
    Han er fantastisk dygtig, og kommer ud og tager mål af din hest, og tilpasser sadlen perfekt senere.. smiley

    Vi har haft 4-5 albionsadler til vores heste, og de har aldrig haft problemer med ryggen, ell. andet.

    Kan klart anbefale både Ole og sadlen smiley


  • #6   7. jun 2011 Århus-rytter jeg har allerede planlagt at købe en hjem fra England.
    men jeg vil jo gerne være 100 % på at det er den rigtige for hesten og mig selv.

    Jeg har haft fat i Kit. Det er hende som jeg havde ude. Desværre virker det bare som om hun ikke vil sælge mig en Albion.


Kommentér på:
Albion

Annonce