{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.122 visninger | Oprettet:

Hvilken smed bruger du? - Randers og omegn {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Da min kæreste og jeg endelig har fundet et sted med plads til heste 20 km fra Randers skal vores heste flytte med. - Men min smed, som jeg i øvrigt er rigtig glad for, kører desværre ikke derud.

Hvilken smed bruger I? - En som vil kører til Uggelhuse, 20 km fra Randers.

Skriv gerne en PB med navn og nummer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken smed bruger du? - Randers og omegn
  • #3   10. jun 2011 Vi har brugt Jess og han er også god

  • #4   10. jun 2011 Jeg har altid brugt Morten Andersen, og jeg vil ikke bruge andre. Altid et super arbejde. Jeg har vel brugt ham siden ponyårene.

  • #5   10. jun 2011 Jeg har måde bruge Jess Shultze og Lars Olsen og de er virkelig dygtige begge to, Dennis Pedholt har jeg også kun hørt godt om at han er god ved hesten og sådan, har også hørt et par gang at nogle gange skal man være lidt efter ham før han kommer ellers "glemmer" han det.. (ikke noget jeg ved, har jeg dog kun hørt) smiley
    Lars er også meget ustabil, derfor gik jeg også til Jess han er fanme en dejlig smed, han komme bare HVER gang man ringer. Han glemte min EN gang og så tog han den kl. 6 om morgen så den kunne nå at komme på fold, jeg skulle også have været til stævne hvor hun havde tabt den og der kom han kl. 11 om aften for at sætte den på.. han er helt fantatisk smiley


  • #7   10. jun 2011 Bruger Jess . Han er kanon dygtig . Ikke alene er han utrolig tålmodig med hestene, men han kan altså også sit kram . Han beskærer ikke hvis der ikke er brug for, siger hvis den skal have sko osv . Han er bund ærlig . Jeg vil ikke bruge en anden smed end Jess .

  • #8   10. jun 2011 Morten Andersen og han har altid overholdt vores aftale

  • #9   12. jun 2011 Lars Olsen har været svær at få fat i, og god til at brænde os af, her. Men ja, det kommer nok også an på, hvor højt man ligger i hierakiet som kunde, kom vi til at snakke om, da Gade også begyndte at brænde os af 90% af gangene. smiley

    Jess er en rigtig rar mand.


  • #10   12. jun 2011 Tak for alle svarene. - Jeg vil prøve at ringe til de forskellige og hører dem ad.

    Der er en enkelt af smedene som jeg ikke vil bruge, men vil ikke "hænge ham ud" her.



  • #11   22. jul 2011 hej...

    Min smed som jeg normalt bruger er jeg ikke længere tilhænger af.. smiley
    og så faldt jeg over en blå kassevogn med et navn der indeholder dahl - den holder i harridslev..
    jeg har så fundet frem til Brinchdahl og kan se nogen bruger ham - men når jeg søger på firmaet er det tvansopløst i 2010... det forstår jeg ikke helt..
    kan nogen evt hjælpe mig..??


  • #12   22. jul 2011 det er ham jeg har... eller det er så kim.. men det kender jeg.. smiley


Kommentér på:
Hvilken smed bruger du? - Randers og omegn

Annonce