{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Anbefal et transportsæt {{forumTopicSubject}}

Halløjsa .. smiley

Ja, som overskriften siger, så vil jeg gerne vide hvilket transportsæt, som I synes er godt og hvilke transportsæt man skal holde sig fra..
Jeg leder lidt efter et transportsæt evt. med et godt sveddækken, fordi jeg har en hest, der har det med at svede (lidt meget) i traileren .. Det skulle også gerne kunne fås i store størrelser ...
En fed farve ville også være et plus smiley

<i>//Sarah</i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal et transportsæt
  • #1   19. jun 2011 vil anbefale dig at prøve at låne dig frem af dine veninder og prøve de forskellige modeller hvis det er muligt, for det er ikke alle der kan med alle og det er ikke sikkert modellen du sys er pæn passer til din hest smiley

    Til min hest vil jeg helst have de lange, men har haft svært ved at få nogle der passer ham ordenligt, så nu kører han med staldbandager(to tykke underlag) også en fleece bandage rundt om + klokker på alle fordi han står ikek så pænt så han er pakket ind.

    Vores pony bryder sig bestemt ikke om de lange så ham har vi nu købt nogle korte han kan få på for han står meget pænt så det er ikke vildt nødvendig smiley

    Håber mine erfaringer kunne bruges til noget :O)


  • #2   19. jun 2011 Tak - det er dejligt at have andres erfaringer i baghovedet, når man leder smiley

Kommentér på:
Anbefal et transportsæt

Annonce