{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Muk på bagben.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har dette dejlige frieser plag på 1 år. Hun fik desværre konstateret skab på hendes forben i slutningen af maj og kom så i behandling og det i bedring. Så her for ca. 14 dage siden begyndte hun at få de samme symptomer på bagene men områderne hvor pelsen faldt af blev større end på forbenene og hun fik nolge små sår. Jeg har så snakket med dyrlægen og han mener ikke at det er skab ud fra det jeg fortæller men ville ikke kunne sige 100 % hvad det var uden at se på det.
Hende som bor på stedet hvor hun står syntes at det ligner muk. Jeg har kigget på nettet for at se om jeg kunne finde nogle billeder men dem jeg har kunne finde er af en hest med hvide sokker. Så kan jeg ikke regne med udseende at såret..Jeg har så taget et par billeder og lavet et fotoalbum uden min profil. Måske nogen af jer kan se om det ligner muk ??
Skal siges at hun har stået opstaldet der hvor hun er nu i snart 2 mdr- De står på halm og de er på fold ca. 6-7 timer, dog regner det kommer de ik ud så længe.. Står det ned i stænger kommer de slet ikke ud.
Jeg valgte stedet fordi jeg blev frarådet at sætte hende på døgn fold pga. hendes skab.
Føler jeg er lidt i vildelse overalt det med hendes ben og når man læser på nettet blir man faktisk mere forvirret men vælger nu alligevel at hører om jeg mening her på hg.
Skal lige sige at der kommer dyrlæge på Onsdag og kigger !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muk på bagben..
Kommentér på:
Muk på bagben..

Annonce