{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Sommereksem.. Ideer? Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Jep min dyrlæge har konstateret det. Det er i en forholdsvis mild grad så er villig til at forsøge med behandling og forbyggelse. Har læst en hel masse på nettet og forskellige tråde her inde. Dog synes jeg at det er en jungle og har brug for jeres kloge råd:)

Da det er i udbrud hjælper dækken ikke for næste år, det ved jeg:)

Jeg har læst om b-vitamin, aloe vera, diverse produkter, hvidløg men må sige jeg er lidt lost..

Har i erfaring med understående produkter?

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Alle gode råd og opbakning søges:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommereksem.. Ideer? Erfaringer?
  • #1   11. jul 2011
    Hvis du er på Facebook, så er her et link til en gruppe hvor du kan få en masse hjælp og gode råd

    (link fjernet)

    Øvs for din pony at i skal til at døje med det, men håber at i finder de vise sten smiley

    Husk, at hvad der virker for en, ikke nødvendigvis virker for en anden.

    Med venlig hilsen Gitte


  • #2   11. jul 2011 Er medlem ad denne, men som sagt synes er jeg farret lidt vild.

    Ja det er surt især fordi han kun er 2år, men det tager vi i stiv arm:)


  • #3   12. jul 2011 Vil sige som Black & White, think Fly det er et super godt produkt og jeg har set islændere som var næsten skallede med store væskende sår over det hele, blive helt fri for sår.

    Det kan så kombineres med kieselgur som forbedre bindevævet hos hesten, hvilket gør at hude, hår og hove bliver stærkere.

    Men man skal altid huske at hvis hesten ikke er dækket ind med vitaminer og mineraler kan behandle til dommedag uden resultat.


  • #4   12. jul 2011 jeg bruger flusa på min frieser, det gør jeg en gang om mdr og det virker

  • #5   12. jul 2011 Lyder godt:D

    Ville jeg kunne bruge itch stop salve complete mens jeg starter op med foder tilskudet?


Kommentér på:
Sommereksem.. Ideer? Erfaringer?

Annonce