{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VINTERDÆKKEN?
  • #1   26. jul 2011 kender ikke til dette dækken. men 280 g er slet ikk nok til vinter hvis din hest skal klippes. når min er klippet og det er meget koldt har den to gange 300 g på smiley

  • #2   26. jul 2011 Det er billigt, men synes heller ikke det er meget værd. Hvis din hest ikke går på fold med nogen, der river i dens dækken kan det måske godt gå en overgang, men ville være langt fra sikker på at det kan holde en hel vinter uden at blive revet i stykker. Derudover synes jeg ikke umiddelbart at der er nok gram i, så når det er koldt ville jeg - afhængig af hesten behov selvfølgelig - smide et andet dækken under. Men det er jo op til den enkelte, hvad man har af forventninger og behov til sit dækken. Jeg er personligt sindssygt glad for mit Bucas Smartex all-in-one, som er et vinterdækken, der er sindssygt rivstærkt (har ikke oplevet at det går i stykker), vandtæt, temperaturregulerende samt så åndbart at du kan smide det på en fuldstændig våd/

  • #3   26. jul 2011 hov...fortsættes lige...
    svedig hest, og den vil herefter være helt tør i løbet af 5-20 minutter afhængig af pelsens tykkelse. Kan varmt anbefale det. Og det holder i mange år. Kender flere der har haft det i 15 år.


  • #4   26. jul 2011 Jeg har det dækken, men jeg bruger det som overgangsdækken med et regndækken udover, da kvaliteten ikke er helt fantastisk. I øvrigt er mit i 145 ca. en str. større end alle mine andre dækkener i 145.

    Vandtætheden er i øvrigt heller ikke super god på dette dækken.
    - Blot min erfaring med det, har det til to heste.


  • #5   26. jul 2011 Jeg køber kun dækkener med lidt hals på, så de ikke trykker. I både min gamle stald,og hvor vi er nu, er vi blevet helt fan af horze avanchi dækkenerne. Ingen har nogensinde haft et skavmærke af dem. De ligger bare godt !

  • #6   26. jul 2011 de har også dækkener på tilbud på deres hjemmeside smiley

  • #7   26. jul 2011 Kender ikke dækkenerne, men vil dog lige tilføje at 280g fyld sagtens kan være nok til en hest, alt efter typen osv.. Selvfølgelig om den er klippet og lign... Nu kan jeg se at det er islænder du har, så den burde jo ikke skulle pakkes ind i vat og bomuld.. smiley Min frieser går uden dækken hele året, og bliver redet dagligt, sidste vinter gik han undervisning v. berider 3-4 gange i ugen, og resten alm dressur.. ingen problemer der.. Han bliver lidt plysset, men ikke noget af betydning overhovedet...

  • #8   26. jul 2011 Jeg ville nok bruge det som overgangsdækken..
    Men kan se at det kun er på tilbud i 105 og 115...


  • #9   26. jul 2011 jeg købte det som er reserve dækken sidste år og det er langt bedre end mange af mine dyre dækkener... min blir dog heller ikke klippet så 280g foer er fint til hende...
    det sidder rigtig godt er helt vandtæt og der er aldrig en hest der er fugtig af sved når hun har det på
    kan kun anbefale det


  • #10   27. jul 2011 Tusind tak for alle jeres svar!

    Det skal bruges til en hest, der skal have klippet alt undtagen hoved og ben, så jeg kan nok se at 280g måske ikke heeelt er nok.

    Hvad vil i foreslå ellers, som ikke er alt for dyrt?


  • #11   27. jul 2011 Vil anbefale amigo dækkener, som jeg synes er det billigste og bedste smiley

  • #12   27. jul 2011 Han bruger str. 115-125, en islænder, men ikke den store model smiley

    Amigo dækkener? Er de ikke super dyre?


Kommentér på:
VINTERDÆKKEN?

Annonce