{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

Fustrationer vedr. kæresten og hesten {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen ved at eksploderer! Egentlig er min dejlige tøs Bayonne jo sat til salg, men må idrømme at jeg er ved at få temmelig kolde fødder smiley Hun blir 3år til april og det har hele tiden været min plan at prøve at få hende kåret, og derefter redet til, og måske have et føl i planerne hvis ellers hun kommer igennem en kåring med skindet blivende på mulen smiley

Men nu har jeg jo en skøn kæreste som jeg skal flytte sammen med her sidst på året, og lad os sige det på den her måde: heste er ikke lige ham!

Han kan ikke se nogen som helst mening i at have så stor en "ædemaskine" (kalder han hende) og han synes at det er fuldstændig latterligt at bruge så mange penge på foder, opstaldning og pleje, når man istedet kunne bruge pengene på bil, motorcykel mm...

Da jeg så idag sidder og snakker med ham om det med at prøve at få hende kåret, slynger han bare ud at:" hun er jo ikke en skid værd alligevel - du kan få 500kr for hende slut basta. og et føl fra hende er sgu lige til slagteren" smiley

I min verden kan hverken Bayonne eller eventuelle føl gøres op i penge, da JEG mener at man laver et føl for at opnå noget der er "bedre"... F.eks. bedre højde, bygning, sind osv... Men kan han under ingen omstændigheder forstår ):-@

Er i syv sind og aner virkelig ikke hva helvede jeg skal gøre eller for den sags skyld sige til ham smiley ORK!

Bare en hel masse brok fra mig af :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fustrationer vedr. kæresten og hesten
  • #1   29. jul 2011 du klapper ham en på siden af hovedet og beder ham skride af helveds til

  • #2   29. jul 2011 Enig med Mich & Fønne

    Er ked af at sige det men fuck en nar af en kæreste, ham er du bedre tjent uden. Vil råde dig til ikke at flytte sammen med ham da han vidst er en kontrolerende tybe der ikke giver en skid for dig smiley

    Hvis du ik vil sælge din hoppe så lad være, du har før du lærte den nar at kende haft tid og råd hvorfor så ikke mere?
    Det er da synd når hun snart er klar til alt det du har tænkt dig smiley


  • #3   29. jul 2011 har jeg godt nok osse lyst til engang imellem! Han ved ikke en dyt om heste, alligevel vover han at sige:" Den krikke kan sgu højest få 2 til en kåring"
    Ved ikke selv så meget om bedømmelser, men tror aldrig jeg har set en hest der har fået så lav en karakter og stadig kunne gå :s


  • #4   29. jul 2011 når han ikke acceptere din hest, kan han heller ikke acceptere dig som person

  • #5   29. jul 2011 for det første burde han havde mere respekt for din hobby... ganske givet er mange fyre ikke glade for heste... Men in hobby er lige så vigtig for dig som fx hans bil er for ham...

    Måske du bare slet ikke skal indvolvere ham i dine planer hvad hesten angår... ? Og du skal da slet ikke sælge hende fordi han mener at det er en latterlig hobby.... Hvis det er hans penge der er problemet, så må i bare undgå fællesøkonomi når i flytter sammen....


  • #6   29. jul 2011 Ej bliver helt gal
    Synes det vil være dit livs dummeste beslutning at blive sammen med sådan en (ikke engang menneskelig)
    smiley Hvad så hvis du vil have hest igen, så forbyder han dig det bare ?


  • #7   29. jul 2011 MAn kan ikke forvente han har samme interresse som dig, men han skal respektere dig og din hest.
    Jeg havde bedt ham holde sin store kæft, når han ikke ved en hujende fis! En kåring gør hesten mere værd, og et føl med en god far er sku mere end 500 værd. Han må gerne gå ud og købe nogle lækre heste til miig, hvis han finder dem så billigt (o;


  • #8   29. jul 2011 Hvad vil du dog med sådan en mand ?

    En ting er, at han ikke kan lide heste. Det er der så mange der ikke kan. Men at være så respektløs over for dig og dine interesser, det er da ikke særlig lovende.

    Min mand kan heller ikke lide heste, men han bakker mig da op og respekterer min interesse, ligesom jeg gør ved hans interesser...


  • #9   29. jul 2011 Jeg synes du skal fortælle ham at hesten betyder meget for dig, og det må han finde sig i.
    Sådan noget fis der havde jeg ikke fundet mig i, hvis en fyr sagde sådan om Samson.
    Du skal følge dit hjerte og gøre det du føler for, og ikke hvad han mener.


  • #10   29. jul 2011 Nøøøj jeg ville blive tosset! sikke en kæmpe narrøv! undskyld, men forstår ikke hvad du ser I ham? han vil have penge til hans hobbyer mens du ingen skal have? hvor egoistisk er det lige?
    Hvis det var min kæreste var han blevet droppet for længst! Hvis folk ikke kan respektere at jeg har hest - så har jeg intet til overs for de personer...

    vil du virkelig sælge hesten for at være sammen med ham?


  • #11   29. jul 2011 jeg er altså også enig med Mich & Fønne ;}<3 klap ham en på siden af hovedet, og be ham skride af h til... det havde jeg i hvert fald gjort og også lige i det samme han havde sagt det...
    han kan ikk tillade sig og sige den slags, når han ikk har forstand på heste...
    og helt ærligt hvis han ikk kan vise lidt respekt over for din hobby, er han ikk det værd, sådan ser jeg på...

    sådan ser jeg på det


  • #12   29. jul 2011 MIn kæreste er heller ikke glad for heste, alligevel var han oppe og ride på Bonnie og har også været oppe på de to andre...
    Du kan self ikke regne med at han vil dele samme interesse som dig, men at vise lidt respekt for både din hobby og dine dyr, det kan han da gøre!


  • #13   29. jul 2011 må erligt indrømme at jeg personligt aldrig ville bytte mine heste for noget! heste er en del a mig , det ikk en hobby at have heste det en livsstil og fylder rigtig meget.

    og hvis man ikk kan acceptere det, jamen så er man bare ikk den rette person for mig (:

    har dog en kæreste nu, som heldigvis er nogenlunde indforstået med hvad han er gået ind til.

    men man dropper ikk bare det der fylder det meste af ens liv fordi en fyr syntes at det er en "ædemaskine" han har sikkert os noget han går op i og ud over man har hest følger der jo også rigtig meget socialt med i hestelivet (:


  • #14   29. jul 2011 Ville ha solgt hende fordi der har været lidt mangel på tid efter min yngste datter blev født, men nu hvor hun er 9mdr, er der blevet mere og mere tid til Bayonne igen... Så derfor får jeg lidt kolde fødder smiley

    Forbyder mig at have hende gør han nu ikke, men tror at han har et håb om at jo mere han sviner hende til, jo hurtigere kommer jeg "af" med hende :s
    Men må indrømme at jeg lige pt. bare bliver mere og mere stædig af det adfærd han ligger for døren smiley

    I mine øjne er Bayonne den skønneste hest jeg nogensinde har kunne forstille mig, og det kan han ikke ændre på


  • #15   29. jul 2011 I et forhold er det jo vigtigt at i respektere hinanden. Måske burde du sige til ham, at du ikke synes det er okay, at han snakker sådan om hende, når du holder meget af hende? (o: Eller sig, at det kan godt være han ikke er til heste, men det er du, og hvis han vil have dig, må han acceptere det.

  • #16   29. jul 2011 Tja.
    Jeg kan ikke forstå at du vil flytte sammen med ham? Ikke at han ikke kan lide heste - det er der jo mange der ikke kan - men han lyder meget egoistisk, og forsøger ikke engang på at støtte dig i din interesse. Det kunne godt ende galt. Hermed mener jeg, at det ender med, at han er 'bossen' i huset.
    TÆNK DIG OM INDEN DU FLYTTER SAMMEN MED HAM!

    Mht hoppen - så lad være med at sælge hende - det lyder som om at du ikke er klar - og du skal da slet ikke gøre det, pga ham..


  • #17   29. jul 2011 Altså - jeg synes det vigtigste i et forhold, er at man i det mindste kan forsøge at interessere sig i den anden parts interesse. Man skal kunne stole på hinanden - og skal respektere hinanden. (På godt og ondt)

    Jeg har en dejlig kæreste, som jeg bor sammen med - og det første han fik at vide den gang vi mødtes, var at jeg havde hest smiley Det var ikke ligefrem hans kop the - men der har aldrig været nogle problemer - tværdimod smiley


  • #18   29. jul 2011 Nøj jeg var bar blevet godt gal i skralden hvis det var min kæreste der havde sagt det til mig! Ved det er nemmer sagt en gjort, men hvis han ikke kan tage dig for den du er, og for det du har med i bagagen, så synes jeg ærlig talt at du skal skrotte ham!!

  • #19   29. jul 2011 Hvis du spørger mig, synes jeg at han lyder ret egoistisk..

  • #20   29. jul 2011 Altså min kæreste kan slet ikke forstå det med heste, men han respekterer at det er min interesse og store hobby.
    I mine øjne er det hvad et parforhold også går ud på, tillid og respekt?

    Har også haft en kæreste der mente at jeg skulle vælge mellem hesten og ham.. han blev vippet ud!


  • #21   29. jul 2011 altså alle de kærester jeg har haft har da heller ikk kunnet lide heste...
    men de respektede da heste var min hobby.
    og helt ærlig hvis en af dem havde sagt sådan til mig? havde han fået sådan en på hovedet lige i det samme ordene var røget ud af hans mund. og fået afvide at hvis han ikk kunne affinde sig med min hobby ja så vidste han hvor døren var


  • #22   29. jul 2011 han siger det de fleste mennsker uden forstand på det tænker. Udover det med kåringer.
    helt ærligt, I er i et forhold - forklar ham det såre dig når han siger sådan???


  • #23   29. jul 2011 jeg havde kastet ham af helveds til for længe siden..
    Når jeg bliver glad for en for de altid i hovedet at heste betyder uendeligt for mig, og nej de behøver ikk ride, men kræver de støtter mig og tager med ud til dem når vi er sammen (hvis ikk jeg har været der), sådan er det bar, kan de ikk respektere det jamen så skal vi bar ikk være sammen..

    Måske de ikk kan lide heste, er bange for dem osv.. MEN jeg vil have chancen for at se om jeg kan ændre deres mening..


  • #24   29. jul 2011 Er du sikker på det er ham du skal flytte sammen med?? Det lyder ikke som om han tager dine interesser alvorligt!!
    Jeg har også en kæreste som ikke er synderlig vild med heste, men han gør alt omkring dem for min skyld, kører dem, hjælper med hegn, vanding og alt muligt andet.. Fordi han VED det er vigtigt for MIG, og det betyder noget for ham, at jeg er glad.. Det virker som om din kæreste er bedøvende ligeglad og kun tænker på sig selv... Ville godt nok seriøst overveje forholdet, hvis det var mig:-)


  • #25   29. jul 2011 Min hobby er min hest - og min kærestes hobby er golf...vi respektere hinandens hobbys og SÅDAN skal det være!!! Sikke narhovede af en mand - din kæreste og sige såsan om din hest........som de andre siger, smid ham ud!!

  • #26   29. jul 2011 Kan læse i er gift og det gør selvfølgelig tingene mere kompliceret:-(
    Men jeg ville gøre op med mig selv om det er manden du kan leve med, eller ikke leve uden?


  • #27   29. jul 2011 Er ikke gift mere smiley Kan se at jeg har glemt at opdaterer min profil smiley Blev skilt for 13mdr siden

  • #28   29. jul 2011 hvis du allerede som 21-22 årig er gift og skilt igen, så undskyld mig, men så synes jeg det giver endnu mere grund til at tænke over hvad du gør inden du kaster dig ud i et seriøst forhold til sådan en fyr..

  • #29   29. jul 2011 Jeg siger altid til mig selv:
    Hesten vil altid være der, det er ikke sikkert at kæresten vil smiley

    Min kæreste er heller ikke særlig vild med heste, og har nogle gange svært ved at forstå at det tager så meget tid i hverdagen. Men jeg har altid gjort det klart for ham, at jeg altid ville vælge hesten frem for ham, hvis han bad mig om det smiley

    Du står i en rigtig træls situation, men jeg synes bare man skal støtte hinanden i de interesser man har, og beslutninger man tager smiley


  • #30   29. jul 2011 Jeg synes også du skal konfrontere ham med dine bekymringer.
    At have en kæreste er mange ting, og det er oftest det vi hele livet søger. Kærlighed, tryghed osv... men ikke for hver en pris. tænk nu hvis du sælger din hoppe (som sikkert kom før ham?) og jeres forhold ikke holder alligevel?? Så bliver man mere bitter over man gjorde det for partnerens skyld. Og hvad står du så med?
    prøv at tænk på, at din hobby er en del af dig, og det at have en hest eller et andet dyr gør måske dig til den du er? Og hvis du sælger hende uden og ville det men for din kærestes skyld, tror jeg personligt at du altid vil irriterer dig over beslutningen.

    Jeg tænker altid at mine dyr er 1. og kæresterne er 2. for vores heste/dyr kan jo ikke bare vælge os fra og det vi har sammen. men giver os noget som ingen andre mennesker kan. Og hvis man har en hobby, synes jeg det er vigtigt at holde fast i den.


  • #33   29. jul 2011 Behold hesten. Kærester kommer og går.... hvis I ikke deler interesser er det bare ærgeligt, men hvis han allerede inden I bor sammen vil prøve at bestemme hvordan du skal bruge din fritid og dine penge, hvordan mon det så bliver at have fælles økonomi og få en hverdag til at hænge sammen?

    jeg ville nok vente og se om ikke er var andre fisk i havet.. - jeg fik en af de gode "på krogen" ;D min "nye" mand havde 3 heste stående hjemme på gården, da jeg mødte ham...jeg boede i rækkehus og lånte kun en pony engangimellem, inden jeg flyttede op til ham... men på min første fødselsdag hos ham forærede han mig en hest... hurra for netdating ;D


  • #34   29. jul 2011 Jeg købte min hest efter jeg var flyttet sammen med min kæreste, og efter jeg fik den begyndte det hele at gå ad h... til. Han kunne ganske enkelt ikke acceptere at jeg ikke sad hjemme og ventede på ham og han var kællingesur over at jeg skulle derop hver dag. Han forstod åbenbart ikke at sådan en hest også skal have mad HVER dag smiley Så til sidst flyttede jeg, og som han sagde...jeg havde valgt hesten frem for ham. Jeg synes dog der burde være plads til begge ting, men det gjorde han åbenbart ikke, så ud med ham. Jeg har nu boet i campingvogn i over to måneder og glæder mig meget til at få min egen lejlighed igen. Har ikke et sekund fortrudt at jeg flyttede fra ham...heste og ridning er jo en del af min identitet og den jeg er, og det kan han da ikke bare lave om på. Så lad for guds skyld være med at sælge din hest, hvis ikke det er det du selv vil. Så hellere vent til du er sikker så du ikke fortryder noget. Og ellers må han ud...der er ikke noget værre end hvis hesten er et fy-ord smiley
    Men held og lykke med det smiley


  • #35   29. jul 2011 Jeg tænker lidt hvad det næste bliver.... barnet som han måske ser som i vejen? han lyder på mig som en person som kun tænker til egen næsetip.
    Ville kraftigt overveje om han var den rette når han er så barnlig og tilsviner det du holder af og elsker...


  • #36   29. jul 2011 Han håndtere siturationen helt forkert, men på den anden sider vil jeg også give ham ret i nogle ting.

    du bør overveje om det tynger jeres forhold og om det er økonomisk ansvarligt at have hest. hvis du kan have den opstaldet for under 1000 om måneden vil jeg sige du skal beholde hende, hvis du altså har råd til det.

    Men du skal også overveje at hun kun er 2½. det vil sige der er stadig mange udgifter forbundet med det, hvis du skal ud og købe sadle have hende tilredet osv.

    Måske skal du sælge alle hestene, og evt finde en løsning hvor du har din egen part hest eller låner en hest, så du aldrig hænger på den økonomisk.

    Jeg har selv valgt ikke at have hest i aalborg pga studie. den eneste grund til jeg ikke har solgt dem er at de står gratis hos min far i randers, men dette er også luksus.

    Så måske er det ikke helt dumt at sælge, men det retfærdiggøre ikke den måde han snakker til dig. ligeledes vil jeg sige en motorcykel er lige så meget spild af penge som en hest. Og jeg siger dette da jeg selv har motorcykel kort. så den kan din kæreste godt droppe!


  • #37   29. jul 2011 Hmm jeg tror også du lige skal tænke dig om inden du flytter sammen med ham..

    Jeg har den holdning, at man skal have lov til at have sine interessere også selvom man så for en kæreste. En kæreste skal ikke bestemme eller styre hvad man vil og hvad man ikke vil..

    Nu ved jeg ikke om din kæreste ikke er glad for dyr generalt, men jeg syntes selv at det ofte er de fyre der ikke har interesse for dyr, heller ikke kan se det at have hest, som noget specielt.. Jeg tror at kan man lide dyr, så kan man også se det gode og sjove i at have en hest..

    Jeg havde også en kæreste engang, som slet heller ikke kunne forstå det at jeg ville have hest.. Han sagde også til mig dengang, at skulle vi flytte sammen engang, så måtte jeg vælge mellem ham og hesten.. smiley Det er nok de meste hårde ord man kan få atvide af en man jo er glad for.. Men ja forholdet holdt ikke..

    En kæreste skal slet ikke gå ind og sige den slags.. Det har jeg også sagt til de fyre jeg mødte efterfølgende, at han altså måtte accepetere min interesse.. og det har de da heldigvis også gjort... smiley

    ham jeg har idag, er selv glad for min hest, ikke ligeså meget som mig selvfølgelig.. og vi har det også sådan at hesten og ridningen er min hobby, og mit frirum, hvor jeg har lov til at være mig selv. Han har interessen for biler/motorcykler som interesse, som er hans. Men vi kan godt bakke op om hinandens interesser. Han tager også glædeligt med til dyrhospitial da min hest skulle det, og til stævner osv. Så ja han støtter mig i det.. smiley Han syntes også det er mange penge at bruge på hest. Men han ved det gør mig glad, så han siger ikke noget til det..

    Dog bor vi i hus, og har et budget der skal holdes, men sådan er det jo.. smiley Jeg har dog skåret ned fra 2 til 1 hest, netop for at det hele skal kunne løbe rundt, pluds jeg også syntes det blev for meget med to heste, oveni mit arbejde, passe hus/ hund og ja hest.. Der skal også være plads til vi engang skal have børn, så det hele skal jo også passe sammen.. smiley

    Jeg syntes du skal tage en alvorlig snak med din kæreste, fortæl ham at det såre dig, den måde han omtaler din interesse, og at han altså er nødt til at accepetere din interesse, ellers må i jo gøre op med, om både du og ham kan leve med det..



  • #38   29. jul 2011 Rosenlund: præcis hvad jeg tænker.

    Jeg var blevet stjernearrig hvis min kæreste havde så lidt respekt for mig. Og han var røget ud for meget lang tid siden.


  • #39   29. jul 2011 Heste er en rigtig dyr hobby, og man skal passe på hvad man siger, jeg havde også luftet jeg ikke skulle have ny hest efter min gamle. Og gik ikke længe så havde jeg hest igen. Og det koster jo mellem 2-3000 hver måned når den ellers ikke er syg smiley

    Så det er noget man skal tale om i fællesskab, når man har en hobby som optager så meget plads på bugget. Syntes det fint han ikke har interessen, men i bør kunne tale om, hvad du føler, når han siger som han gør, når du går herind, ved du jo godt at du får opbakning, men det hjælper dig reelt ikke hjemme i stuen. Hvis du elsker ham. Han elsker dig, så find en stund når barnet er lagt i seng, og få snakket ud om det.

    Du elsker hesten, du har ikke lyst til at opgive din hobby, og din ja drøm.
    Du ved det er dyrt og det kræver tid, men du villig til at ofre andre ting pga dette, og du ønsker hans opbakning. og forståelse for at dette er noget der fylder rigtig meget for dig. Evt. få på bordet hvad han ønsker og har af hobbyer. For ja der ryger måske en ferie eller to om året hvis du beholder hesten, men hvis det er det værd for dig, så må du jo tage fat i debatten. og få talt igennem.

    Kan godt lidt følge han ikke er glad for tanken om du efter i "måske" har aftalt at sælge, og han har lavet planer for hvad de mange penge skal gå til, så pludselig får at vide, sorry jeg tror jeg beholder hesten, uden han har været taget med på råd, omkring dette.

    Håber i finder ud af det, og husk ikke alle mænd tænker før de taler smiley Og følelser har de heller ikke altid med i tingene som mange kvinder har.


  • #40   29. jul 2011 Du er blevet skilt for 13 mdr siden, vent med at flytte sammen med den nye, må han jo være, før han har lært at respektere dig og din hobby?? Du har en datter på 9 mdr? Er det så hans barn? Ja underlige spørgsmål, men tænk dig godt om, en mand der siger sådanne ting er ikke værd at samle på.
    Min man bryder sig heller ikke om heste, har han aldrig gjort, vi har været sammen i 14½ år 2 børn sammen og så har jeg mine 3 skønne heste, han synes heste er noget træls noget, men han hjælper til med dem, han vil gerne høre om dem og synes det er fedt jeg har en hobby. Se det er en RIGTIG man d i mine øjne, sådan lyder det ikke til at din er. Sorry.


  • #41   29. jul 2011 tror du fortryder hvis du sælger hende, personligt tror jeg at jeg havde pandet ham en og sagt til ham at hvis han ikke kunne acceptere din hobby, kunne han pakke sit lort og skride....!

    heldigvis har min mand ikke noget imod heste, men hestene er mine og mit ansvar, han hjælper med den daglige pasning men han blander sig aldrig hvor mange penge de koster el hvormeget tid jeg bruger på dem, men han ved også godt at jeg lever for mine heste og at jeg ville gå til uden dem


  • #42   29. jul 2011 Hvis jeg var dig vile jeg snakke med ham om det, og fortælle ham at du respektere hans interesser og hobbyer, og det samme forventer du så også han gør ! At han ikke kan tillade sig at sidde og sige som han gør, og kan han ikke acceptere du har en hest og den interesse, jamen så er det bare ikke jer der skal være sammen !

    For hold da op, jeg ville blive sur hvis min kæreste sagde sådan til mig... Min kæreste er heller ikke fan af heste, og synes da heller ikke det er det mest spændende, men alligevel respektere han MIG, ved at respektere min hobby som nu engang er hesten. Og han er da også med mig i staden osv.


  • #43   29. jul 2011 Hold da op...det havde jeg ikke fundet mig i, men jeg ved hvor meget kærlighed kan gøre en blind.

    Jeg har haft boet sammen med en kæreste som heller ikke gad heste, men han aksepterede at jeg havde dem og at der gik meget til med dem...og jeg aksepterede at han brugt meget tid og penge på sin bil og at han var både i sverige og polen til løb


  • #44   29. jul 2011 hvis du virkelig elsker ham og vil bruge dit liv sammen med ham så er du nød til at fortælle ham at din hest betyder utrolig meget for dig og det må han bare finde sig i hvis han vil være sammen med dig
    og fortæl ham at det er næsten det samme som hvis du kom og sagde at han ikke måtte se hans familie mere og de du ikke kunne lide dem!


  • Gry s
    Gry s Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Heste: 2 Svar: 7
    #45   29. jul 2011 Uhaaa.. Ja jeg kan kun sige at jeg stod i samme situation engang og ØØØØØVVV hvor trælst!!.. Jeg var så så dum at udlåne mine heste et år pga. af ham og det skulle jeg alrdig ha gjort!! Når hesten betyder så meget for dig,så skal du ikke skille dig af med den bare fordi ,,han ikke er til heste´´ nej du.. Han sælger jo heller ik hans bil evt.fordi du vil have en cykel... Det er sundt at ha forskellige ting at gå op i.. Og som nogle af de andre herinde på HG skriver,,hvis han vil dig,må han også acceptere dig som du er og hvad der dertil tilhøre.feks din hest!.. Jeg vil nok begynde at sætte ham lidt på plads ,,for din egen skyld´´ for hvis han allerede er sådan nu,blir det ikke bedre når i er flyttet samme,,taler af bitter bitter erfaring,desværre!!! Det er for sent,når man først er flyttet sammen,tit at rette op på ting.. Man skal self gå på kompromi ind imellem i et forhold,men man ska sørme sørge for at man sådan set har lige meget at sige.. det har været dyre lære penge for mig,og på stor bekostning af både mit helbred og min sjæl,men det man ikke dør af gør en stærk!! Stå fast på din beslutning,og kæmp.. Jeg har endelig fundet,,manden`` Som fuld ud accepter mig for den jeg er,med alle min e fejl og særheder,og han interesseret sig heller ikke for heste,men han har alligevel været med ude og både strigle og ride en tur,for han skulle da se hvad jeg brugte min tid på smiley så overvej hvad du vil,inderst inde!!

  • #46   29. jul 2011 Man kan også vende den om ville du bytte din hest for en motorcykel eller bil??? syntes du skal vågne op. kan din kæreste ikke acceptere din hobby. syntes jeg du skal give ham 5 kolde i røven.

    hilsen chris


Kommentér på:
Fustrationer vedr. kæresten og hesten

Annonce