{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

OBS*OBS* Der advares mod at handle med... {{forumTopicSubject}}

På HN advares der mod en vis bruger, nu får i på HG den lige.

Måske er i blevet advaret..?
Måske læser du den først nu?

Her der linket:

Nyhed
Manges penge ender i sort hul i Billund

Personer med "købeannoncer" for rideudstyr på Heste-Nettet er igennem nogen tid blevet kontaktet af en Jeanette Andersen fra Billund, der angiveligt vil sælge dem de ting, der efterspørges i annoncerne.

Når pengene først er sendt til Jeanettes konto nr. 4657 465 623 i Danske Bank, Billund Afdeling sker der dog ofte ikke mere.

På trods af flere politianmeldelser, som også banken er bekendt med, fortsætter Jeanette imidlertid sin aktivitet.

Er dine penge også røget i det sorte hul i Billund, bedes du henvende dig til Heste-Nettet gennem vores supportsystem og samtidigt indgive anmeldelse til Billund Politi (telefon 114, postnummer 7190), att. Morten Stausholm.

På trods af en pause er problemet desværre ikke nyt:
www.heste-nettet.dk/forum/1/210472/ 210472/
www.heste-nettet.dk/forum/14/10717/ 10717/
www.heste-nettet.dk/forum/1/210559/ 210353/

Vi arbejder på en løsning af problemet - både det aktuelle og mere generelt.

I mellemtiden bør man altså afholde sig fra at sende penge til ovennævnte kontonummer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OBS*OBS* Der advares mod at handle med...
  • #1   17. aug 2011 ved godt det er en gammel sag ...men der advares igen, med store røde bogstaver på HN´s side, ved køb og slags annoncer.

  • #2   17. aug 2011 Tak for oplysningen! smiley

  • #3   17. aug 2011 og kan se der kun advares på HN´s købe annoncer... smiley

  • #4   17. aug 2011 HG har slettet hendes bruger her inde

  • #5   17. aug 2011 Et godt råd før evt. køb
    Bed om billeder af tingene, evt. fra specielle vinkler, på evt slidflader og lignende, så kan man i det mindste se om vedkommende kan opfylde disse ønsker, og så er der måske en chance for at der er en reel sælger bag.
    Jeg har ved en handel kontaktet sælgers pengeinstitut for at sikre mig, at personen er ok, jeg har også en gang lavet en spærret handel,
    Ved at få sat pengene ind på en konto, der først blev åbnet for sælgenen, da denne viste en forsendelseskvittering på noget, som var adresseret til mig. her var der et trackingnummer, som jeg så kunne følge mit køb med.
    Hvis ikke man tør dette , så er der jo kun personligt fremmøde på sælgers adresse, her bør man dog også tjekke inden afrejsen, at der virkelig bor en sælger på denne adresse, i København er der mange såkaldte sælgere af cykler, klapvogne og barnevogne mv.
    Her har en "Falsk sælger" bedt køber om at komme til en opgang, kælderskakt, garage mv., hvor det tilsyneladende ser meget naturlig ud at opbevare tingene, men så har det vist sig at tingene oftest var stjålet fra en opgang eller lignende længere nede af den samme gade. :oP
    og så er man virkelig på den, for man kan jo ikke engang finde sælgeren via en salgsannonce eller andet, og telefonnummeret, som du fik af sælgeren var helt sikkert et anonymt og nu forladt taletidskort.


  • #6   18. aug 2011 jeg har lige solgt hende et par ridebukser

    kh lene


Kommentér på:
OBS*OBS* Der advares mod at handle med...

Annonce