{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Hvilken tanker gjorde i jer ? (salg) {{forumTopicSubject}}

hej igen igen..

Jeg tænker så det knager .. det tumler rundt i den øverste etage..
Jeg har gået og tænkt om jeg skulle sætte hende den flotte til salg men er sku bare så super glad for hende.. jeg kunne virkelig godt bruge noget større og efter jeg er blevet mor har jeg ikke vildt meget tid at ligge i hendes videre udannelse.. Hun viser kæmpe talent og har det super skidt med hun bare tuller rundt på marken..

Hva tænke i da i solgte eller satte jeres heste tilsalg ? og hvorfor gjorde i det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken tanker gjorde i jer ? (salg)
  • #1   23. aug 2011 Jeg gør det fordi jeg ikke har tiden til alle de heste jeg har når jeg skal starte på universitetet. Men det har jo intet at gøre med din overvejelse.

    Har du tænkt over at lede efter en part, der kan arbejde med hende i det daglige, så du kan nøjes med at tænke på hende når du har tiden og overskudet?
    Der er mange dygtige ryttere derude, som ikke har råd til at købe deres egen hest.

    Det lyder til at det umiddelbart er en periode, hvor du ikke har tiden til den, og når du er så glad for den ville det være synd at du skulle af med den synes jeg. Hvis du får din part til at betale noget af opstaldningen er der oven i købet en mulighed for at du kan have noget større ved siden af når du engang får tid og overskud til det.

    Hvis du finder en part, som både du og hesten bliver glad for vil det måske heller ikke være så svært at sælge den senere hen til din part? (:


  • #2   23. aug 2011 Jeg gør det af nødvendighed og hestenes skyld. Jeg har taget valget at stoppe med ridning, træning mv. da ikke fungerer med min sygdom.

    Har taget mig 2 år at nå hertil, synes virkelig man skal tænke det igennem, men man kan jo fortryde alligevel bagefter..det jo livet.

    Men vær sikker på din beslutning inden du gør det og evt. Stine R siger finde en part i mellemtiden.


  • #3   23. aug 2011 Jeg kørte død i min gamle hest, ville længere end han kunne hjælpe mig.. Men han har aldrig gjort noget galt og han har altid gjort sit bedste, derfor var min tanke, at han fortjener bedre end en ejer der egentlig ikke har lyst til at bruge tiden på ham, men derimod et nyt sted hvor han igen kunne blive blommen i ægget.

    Derfor var min beslutning om salg ikke så svær, var rigtig glad for ham og han havde lært mig så meget i den tid jeg havde ham, men nu skulle jeg bare videre og han skulle ud til en ny hvor han skulle være lærehest..


  • #4   23. aug 2011 Jeg blev lidt for stor til min gamle pony, og han havde ikke kap til det jeg ville opnå, men han havde været en fantastisk lærepony, så vi solgte ham tilbage til dem som vi købte ham af, de Har nemlig to små piger, hvor den ene rider på ham, den anden har en mindre pony smiley Så jeg havde det godt med at sælge ham, fordi må stadig ride ham

  • #5   23. aug 2011 Tak for jeres svar. Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal gøre men vil da tænke over det med en part:D

    Igen tak for svar.


Kommentér på:
Hvilken tanker gjorde i jer ? (salg)

Annonce