{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Kvalitet.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har efterhånden set at mange folk er begyndt at gå meget op i dyrt rideudstyr som fx. PC, GPA, JW, Animo, RBH og scapa.
Hvorfor går folk efterhånden så meget op i at deres udstyr skal koste en halv million? Personligt køber jeg udstyr ud fra udseendet, end kvalitet, og jeg er aldrig gået galt med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitet..
  • #1   24. aug 2011 Jeg er også ligeglad med hvad udstyret hedder... Det skal bare være noget jeg kan li'... smiley Kieffer trenser og horseline trenser minder meget om hinanden og skulle jeg vælge købte jeg horseline for de er meget billigere smiley

  • #2   24. aug 2011 Godt jeg ikke er den eneste der har det sådan smiley

  • #3   24. aug 2011 Jeg kan tydeligt mærke forskel på et par Pikeur og et par CRW ridebukser.
    Samt forskel på Claridge House og fx. Kieffe eller OS.
    Eller en jakke fra Equipage eller Kingsland.
    Det samme med dækner: Der er kæmpeforskel på et Kimberly og et RBH eller weatherbeeta.

    Jeg foretrækker bare kvalitet fremfor kvantitet. Vil hellere gå ud og bruge 1200 kr. på et par ridebukse der virkelig sidder godt og jeg virkelig bliver glad for at bruge, end 3 par fra Horze der er lidt middelmådige.

    ... så jeg går meget efter lagersalg, fordi der ofte er mange lækre mærker der er sat ned til samme pris, som de mindre lækre mærker når de ikke er på tilbud.

    ... men jeg er totalt kvalitetsnørd, for mig skal det bare være 100% i orden. Men jeg har heller ikke 5 forskellige trenser hængede - jeg har kun én, og den bruger jeg hver dag. Har heller ikke 50 par ridebukser, har pt. kun 4.
    Har heller ikke 4 af hvert slags dækken, har kun ét af hvert.


  • #4   24. aug 2011 jeg køber udstyr til formålet.. det skal ikke være dyrt eller lign, det skal passe til hest (str).. farver er jeg ligeglad med og det samme med mærke..

  • #5   24. aug 2011 Jeg køber, hvad jeg falder for smiley
    Meeen, holder mig som regel til det billigere - gider ikke ofre eks ofre 1000 for et par ridebukser, det er lidt gak i mine øjne - men okay - har det på samme måde med alm tøj smiley
    Hvis jeg endelig køber noget virkelig mærke, er det kun fordi det er på tilbud, og jeg er faldet for det.


  • #6   24. aug 2011 Helt enig med Malene!

    Kvalitet holder også langt længere.


  • #7   24. aug 2011 Man får ofte hvad man betaler for.
    Jeg køber kvalitetsprodukter når jeg har råd til det, og har aldrig fortrudt det.


  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 7
    #8   24. aug 2011 Jeg tror der er aller bedst økonomi i at købe mærkevarer/kvalitet, brugt. Prisen er måske den samme, som den dårlige kvalitet fra ny, og det holder sandsynligvis længere. En eventuel gensalgspris vil også være højere.

  • #9   24. aug 2011 Jeg kunne aldrig finde på at købe en grime
    Fra JW til 350 men samtidig vil jeg ikke køber ridebukser til under 600-700 for det er for dårlig kvalitet! Animo er den bedste ridejakke og de bedste bukser jeg har haft.

    Kvalitet følger med prisen!


  • #10   24. aug 2011 fordi pris og kvalitet tit følges afJeg køber heller noget der er lidt dyrer men som også er ordenligt

    hvad er det ved at have fem par ridebukser som sidder dårligt, så hellere et eller to par der er gode


  • #12   24. aug 2011 Man kan sagtens finde billige ridebukser der sidder godt og finde udstyr der er billigt men stadigt i ok kvalitet... Tror mange gange at man betaler for mærkerne smiley

  • #13   24. aug 2011 Nico:
    Man betaler ekstra for designet, ja - det er rigtigt. Men de dyre produkter er også bedre kvalitet, producenterne ved at de bliver nødt til at lave en ekstra god kvalitet selvom designet er godt, før det kan sælges til højere priser.
    Min erfaring siger mig klart, at jo - man kan godt finde udemærkede produkter til billige penge, men betaler man lidt mere, er kvaliteten bare også bedre. Jeg har mange ting som er billige som jeg er glad for og som holder udemærket - men de ting jeg er rigtig glad for har også kostet noget mere.


  • #14   24. aug 2011 Jeg køber altid efter pris og kvalitet og er ret ligeglad med mærrket, sådan er det også med tøj

Kommentér på:
Kvalitet..

Annonce