{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hest på prøve?
  • #1   29. aug 2011 Jeg har aldrig selv gjort det, og vil heller aldrig gøre det smiley Dem jeg kender der har gjort det, har kun haft dårlig erfaring med dette.

  • #2   29. aug 2011 Jeg havde min hest på prøve i en uge.
    Jeg tror en måned er længere tid en man normaltvis har på prøve, men så meget erfaring har jeg heller ikke med det smiley

    Der er en del risisi ved at sende sin hest på prøve (i tilfælde af hesten bliver skadet mv. under prøveperioden), og jeg tror derfor det er godt at udvikle en kontrakt forinden for prøve perioden.


  • #3   29. aug 2011 damen her ønsker 1 uge og mener hurtig hun kunne vurdere om det var noget nu hvor hun havde redet i 60 år..men jeg ved bare den her pony skal have meget tid ti at falde til, hun har været stresset længe i starten da jeg havde købt hende, og tror nærmest det kræver et par mdr, da hun er lidt følsom på det område..

  • #4   29. aug 2011 jeg ville aldrig sælge med låne periode... har fået en hest hjem der var helt ødelagt... og måtte startes forfra med hensyn til ridning og en del af dens almen opdragelse...
    der behøver ikke gå mere end en uge før en hest har fået dumme vaner eller gjort meget nervøs for alt...


  • #5   29. aug 2011 Jeg gjorde det gerne hvis jeg havde hest til salg. Det ville være utrolig vigtigt for mig at min hest blev solgt til en hvor kemien passede 100%.
    Jeg ville være utrolig ked af at den blev solgt videre efter 3 måneder, som et fejlkøb!

    Jeg har selv måtte sælge en efter at have haft den i ganske kort tid, fordi den simpelthen var en for stor mundfuld til mig. Det ville jeg gerne have vidst inden jeg købte hende, så hun ikke skulle igennem salgsmøllen igen igen.



  • #6   29. aug 2011 Ville aldrig selv låne min hest ud på prøve, hvis jeg havde min til salg.
    Men da jeg fik min første pony havde jeg den på prøve i 14 dage smiley


  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 67 Følgere: 66 Svar: 271
    #7   29. aug 2011 Tja ved ikke hvad andre gør men jeg ville ALDRIG sende en hest på prøve !!!
    Og det er ene og alene for hesten/ponyens skyld.
    Folk må sgu bare komme så tit de lyster for prøve hesten/ponyen .
    Jeg synes at det er SYND for dyret at blive flyttet til et nyt sted og evt tilbage , hvis det er sådan at det går .
    Så NIX ikke her .


  • #8   29. aug 2011 jeg giver ikke en hat for en uge eller 2 prøve tid. Man lære ikke hesten at kende på så kort tid. jeg selv lærte først min hest at kende efter 4 mdr...

  • #9   29. aug 2011 Jeg kunne godt selv finde på det, men ikk hverken en uge eller en måned, det er alt for kort tid, vil ikke ryggen min hest på den måde..

    En ting er at tage på ridelejer nyt sted en uge hvor jeg rider ham som han er vant til, en anden ting er nyt sted, ny rytter alt er nyt..

    Så nej ikk for en uge, eller en måned, men måske 3-6måneder..


Kommentér på:
hest på prøve?

Annonce