{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

hjælp.. insekter..! {{forumTopicSubject}}

Da vi bor i et område der er meget sumpet døjer vi meget med insekter, især klege (staves?)
Er der nogle der har nogle gode tips?
Jeg har prøvet meget, både eddike, vand med hvidløg i, givet hestene hvidløg men det hjælper ikke.. så de står inde om dagen hvilket jeg syns er synd., men endnu mere synd er at lukke dem ud, de bliver spist..!!
nogle der har et godt tips?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp.. insekter..!
  • #2   27. jul 2006 bland vand og pebermynte!! og jeg har sådanne et dækken Sabina H snakker om

  • #3   27. jul 2006 har jeg også tænkt på... men så undersøgte jeg det lidt.. 500 pr stk.. lidt for meget, har jo rimelig mange hest så bliver jo meget dyrt... men kan jo være det blir den eneste løsning...

  • #6   27. jul 2006 sabrina: tror jeg gerne.. men problemet er bare at klegne er mega hissige, så når de bliver sultne nok bider de igennem ens tøj... men ved ikke om det vil være noget andet med et flue dækken...

    Rikke: kan godt være det hjælper.. hmm.. men ville aldrig kunne få aprilla lokket til at rulle sig, hun er vist alt for forfængelig...


  • #8   27. jul 2006 Hey ..
    jeg har købt sådan noget fleu' noget i rideudstyrs lageret .. det koster 125,- pr. flaske .. men så virker det også perfekt ! også når man rider i skoven kan man sprøjte noget på , for det glider ikk af hvis hesten sveder (slf. hvis de sveder så hesten er driv våd af sved ..) men ellers ikk ..


Kommentér på:
hjælp.. insekter..!

Annonce