{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Yes, yes, YES - FEDT kursus :o) {{forumTopicSubject}}

Jeg kan slet ikke få armene ned efter weekendens kursus :o)

Det er bestemt ikke perfekt, men hvor er det fedt at mærke vi ENDELIGT har fået brudt den negative cirkel vi var kommet ind i inden vi skiftede til Rune som underviser :o) De seneste 3-4 kurser er ændringen kommet gradvist, hvor Lillehesten er begyndt at byde ind på en positiv måde i stedet for hele tiden at "lede efter huller" som gav hende styringen...

Dagens undervisningslektion gav den fedeste fornemmelse af en hest, som bød ind med alt hvad den kunne og forsøgte på alle måder at tilfredsstille mig :o) Selv når hun fik det svært og kom i krise fordi hun lavede så meget gang, at hun havde svært ved at være der prøvede hun stadig selv at hjælpe til :o)

Er SÅ stolt af min Lillehest og glæder mig sådan til det videre arbejde med hende :o)

Tjek fotoalbummet fra dagens undervisning, hvis I er nysgerrige :o) Måtte bare lige dele min jubel med jer :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes, yes, YES - FEDT kursus :o)
  • #1   11. sep 2011 Ejj hvor fedt og høre. Lyder bare super dejligt. Savner virkelig også og komme ud af den negative cirkel. Desværre lider jeg meget af smerter, så har svært ved og arbejde med hesten.
    Der er bare INTET bedre, end følesen af en perfekt ridetur.. Det står virkelig alt smiley


  • #2   11. sep 2011 Hej
    Kender selv den der forrnemmelse når det hele går op i et højere enhed det er så fedt! For mig giver det en masse energi og blod på tanden til ville mere og mere :-D) Så godt at høre at det går den rigtige vej og at samarbejdet er blevet mere positivt.
    Håber det forsætter på samme positive måde fremover....
    vh
    Dorte


  • #3   11. sep 2011 Jeg er slet ikke i tvivl om at det positive samarbejde fortsætter for man kan virkeligt mærke at hun forsøger at søge de momenter hun ved er gode :o) Så nu skal hun bare have styrken til at vi lige så stille kan ride mere og mere motor i hende, så hun kommer op foran :o)

    Pixies: Jeg har selv haft store problemer med at ride effektivt pga sygdom, men efterhånden har vi fået udviklet skridten så meget, at jeg kan hente en hel masse stabilitet og løsgjorthed i skridten - det gør helt klart ridningen lettere for mig, da jeg nu kan bruge de pauser jeg har brug for konstruktivt :o)


Kommentér på:
Yes, yes, YES - FEDT kursus :o)

Annonce