{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Jaaaa, nyt opstaldningssted!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er simpelthen nødt til at sige tak til alle jer, der har været her, lyttet og hjulpet mig i mit meget lange og svære forløb og kamp med mit opstaldningssted.

nogen af jer husker måske denne tråd : http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=772257

tråden er fra gruppen voksne, så måske ikke alle kan læse den.

denne er ikke en enestående oplevelse, men gennem hele det halvandet år jeg har stået på stedet har der været gentagne problemer med, mine ting blev stjålet, min hest ikke ordentligt passet af stedet (fx ikke muget ud i hendes boks, men i alle de andres osv)

jeg har nu ENDELIG fundet et andet sted til Beauty! vi flytter d 1 oktober, og vi ser os ikke tilbage!.

endnu en klage over behandlingen af min hest og jeg er sendt til bestyrelsen, men denne gang uden de udglattende toner. Nu er det nok! Nu skal vi væk! Så kan de rende og hoppe. grunden til jeg igen har skrevet til bestyrelsen er for at undgå at andre optaldere skal ende i min situation. den behandling er der INGEN der fortjener!

nå men ok om det sure!, nu skal der ses frem ad. kun 13 dage til vi kal flytte!

stedet jeg skal han er en privat gård. her er både konkurrence ryttere men også HMS mennekser og alt imellem. Jeg er sikker på at både Beauty og jeg nok skal få det godt der. Alle er så søde og imødekommende og jeg følte mig med det samme velkommen da jeg var ude og se det. folk var interesserede i at høre hvad vi var for en equipage smiley

der er store boksen, fold fra morgen til aften, hver dag!, ridehus, bane, super tur muligheder, undervisning i dressur og spring. simpelthen drømmestedet, som kun ligger 10 min væk på cykel og er meget billigere.

Tror egentlig bare at jjeg vil sige tak, til alle jer, der gennem hele dette dumme forløb har støttet mig, det har betydet meget for mig. givet mig råd til hvordan jeg skulle gribe bestyrelsen an, hjulpet med at finde andet opstaldning osv!

så 1000 tak ænder! i er sgu fantastiske!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaaaa, nyt opstaldningssted!!!!!
Kommentér på:
Jaaaa, nyt opstaldningssted!!!!!

Annonce