{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Ih altså :( {{forumTopicSubject}}

Kommer først til at ride om meget lang tid smiley

Har ikke redet i snart over ½ år,.. Havde tænkt mig jeg skulle igang igen men så blev jeg sparket af to heste og går nu med to skadet ledbånd smiley Havde regnet med at prøve at komme op på hesten men tror ikk min lægmuskel kan klare det, da jeg har en stor blodansamling smiley

I december måned skal jeg havde lavet en kæbeoperation, så der kommer jeg ikke ud til mine heste i et godt stykke tid smiley Og hellere ikke der kommer jeg til at ride i ganske lang tid smiley

Ih altså jeg savner at ride smiley

Undskyld, ville ikke rigtig noget med dette indlæg, udover min frustration om ikke at må ride i ganske lang tid smiley

Andre der har prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih altså :(
  • #1   21. sep 2011 årh hvor irriterende..

    Jeg faldt af hesten sidste år og fik revet et ledbånd over, så kunne ikke ride i 2 måneder, da jeg endelig var ved at være klar igen væltede jeg på rulleskøjter og fik armen i gips.
    Der gik dog ikke lang tid før jeg sad på min hest igen men den ene arm i gips og en hånd på styret. længe leve westernridning:D


  • #2   21. sep 2011 Jeg er den ''heldige'' ejer af 2 oprerede skodknæ - så har ikke redet seriøst - og fast i næsten 2 år :i det er surt.

Kommentér på:
Ih altså :(

Annonce