{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

HJÆLP :(. Opstaldning Aalborg (Allergivenlig) {{forumTopicSubject}}

Hej. Er der nogle som kender et allergi venlig sted nær Aalborg, hvor hestene enten står på spåner, halmpiller, savsmuld, og de skal have wrap... Det skal ikke være selvpasser, da jeg ikke har tid til at komme derud hver dag. Der Hvor jeg står nu, er der sket en masse ting, som gør at der ikke længere er opsyn eller stød i hegnet, så min hest stå uden for folden så tit den kan komme afsted med det, hvilket er frusterende for mig og de 2 andre heste den går på fold med ejer. Jeg render efterhånden derude hver dag og laver hegn, men det er en umulig opgave at få stød i det, og hun har aldrig gjort det før indtil for et par uger siden. Håber i kan hjælpe, for de daglige sms'er om at min "dumme" pony igen er løbet igennem, er ved at æde mig op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP :(. Opstaldning Aalborg (Allergivenlig)
  • #1   12. okt 2011 Mine står i Løsdrift mellem Nøvling, Ferslev og Oppelstrup på Gultentorpvej. Der bliver fodret med hø når græsset engang slipper op. En slags ridebane på stedet og skov i baghaven. (500 sommer, 700 vinter)

    Måske Gl. Brunsted i Gistrup. Der kan du selv bestemme hvad de skal stå på og spise, der blev fodret med wrap da jeg var der, men der er skimmelsvamp i stalden, så det skulle måske være i den lille løsdrift han har.


  • #2   2. nov 2011 Mellergården , der kan du selv vælge om din hest skal gå på spåner eller halm.. super stald med ridehal og udendørs baner lige for enden af vejen smiley

Kommentér på:
HJÆLP :(. Opstaldning Aalborg (Allergivenlig)

Annonce