{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik plads som berider ??
  • #1   24. okt 2011 Du skal være klar på, at praktikanter på stutterier skal grave lort og sadle op for berideren.. og hvis man er heldig og dygtig, så kommer man ud og ride et par gange på et par heste..

    men søg på stutterier i dit nærområde..


  • #2   24. okt 2011 Altså helt seroøst hvor er det i andre har været henne. Ja hvis man kommer som snot forkælet teenagetøs der tro hun skal ride på grandprixheste i en uge - hun skal garanteret grave lort, og det har hun godt af hvis hun tror ting kommer så let. En pige der derimod gør ting af sig selv, ordner hver gang hun har pause og godt kan blive et kvarter over tiden for at ordne færdig - hun har arbejdsmoral og får garanteret hurtigere lov til at komme ud og ride.

    Det handler om folks arbejdsmorale og hvormeget de gider noget. Hvis ikke man gider sadle op og muge ud i en uge, så tror jeg ikke man skal regne med at man kan gennemførre en uddanelse som beriderudannelsen.


  • #3   24. okt 2011 du må se på listen fra DRF over godkendte læresteder, og så ellers gå igang med at ringe rundt, der er ikke anden måde.

    held og lykke


  • #6   24. okt 2011 Hun skriver da ikke hun vil i lære som beridder, hun spørger bare om hvor man kan komme i praktik som beridder?? Går ud fra at hun bare mener skolepraktik i en uge?

  • #7   25. okt 2011 Ja, jeg skal kun i praktik ? smiley

  • #8   25. okt 2011 Men mit forslag er forresten bare at du skal google hvilke stutterier/rideskoler og lign. der er i nordsjælland, og skrive en mail til dem,eller ringe.. Jeg har selv været i praktik på helgstrand dressage i en uge, og det kom jeg bare ved at sende en mail smiley

    Men selv om du skriver som beridder, tror jeg heller ikke du skal regne med at ride, du kommer nok bare til at sadle op / muge ud osv smiley


Kommentér på:
Praktik plads som berider ??

Annonce