{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Tove Due
  • #2   2. nov 2011 Altså da min pony blev påkørt var vi ved hende, og hun bruger nogle mærkelige metoder, men de virker altså også! smiley
    -Men jeg er ikke så meget til det der alternative så jeg går ved Le Tølbøl med mine og det giver rigtig gode resultater som man kan se mens hun arbejder med dem (:


  • #3   2. nov 2011
    | LISE&STÓLPI |


    Jeg var så heldig, at arbejde et sted. Hvor hun lige var og behandle en masse af stedets heste. Men os udefra kommen heste/hunde og mennesker.

    Og jeg må sige, HOLD DA OP ! Hvad hun kan præstere. Det helt vild.
    Jeg er målløs, over at se nogen af de stakkels heste her, stå og ha ondt. Som forlod stedet, stortset smertefri!! Det er et utroligt stykke arbejde ! Også hun simpelthent det meste rare menneske !!

    Og hendes arbejde kan kun varmt anbefaldes, efter alt det jeg så igår !!


  • #4   2. nov 2011 Og, kan se du er til islænder, hun har jo selv islænder og rider islænder smiley !

  • #5   2. nov 2011 Cs & Bs ! smiley RESR & Lindegården C
    Ja, netop også derfor jeg havde hende i tankerne ;o)

    Ved I hvad hun tager for en omgang?


  • #6   2. nov 2011 hun er fantastisk og hun er også den billigste kiropraktor "jeg" har fået behandlinger ved smiley

  • #7   2. nov 2011 Mette
    Hvor meget tager hun for en behandling? smiley


  • #8   2. nov 2011 Har hørt rigtig meget godt og ville vildt gerne bruge hende. men der ventetid, og hun kommer ikke meget ud så derfor har jeg desværre måtte bruge andre. men fik jeg muligheden ville jeg meget gerne bruge hende.

  • #9   2. nov 2011 Hun tager ca 800 for en behandling så det er ikke så galt. Jeg synes hun er en mirakelmager. Samtlige heste jeg har set hende behandle har fået rigtig meget ud af det. Min egen hest har haft besøg af hende tre gange i alt det sidste års tid da vi havde lidt sadelproblemer og deraf blev min hests skulder plus diverse andre steder låst og hun blev godt og grundigt halt på både det ene forben samt et bagben. Og da Tove Due havde været og behandle min hest var den haltfri. Dog fik hun en opfølgende behandling for at få det sidste sat på plads så jeg var sikker på at hun var fit for fight smiley Jeg har ikke haft problemer med at min hest har været halt siden besøget af Tove samt at vi har fået ny sadel. Så jeg kan varmt anbefale Tove Due.

  • #10   2. nov 2011 Trine - Haltheden, var den opstået pga. låsning i kroppen?

  • #11   2. nov 2011 jeg har brugt Tove Due en del.. da min frieser var til redet i kryds galop på højre dvs skæv i hele kroppen som gav en del tilbage vendende skavanker, hun hjalp ham også en del men synes til sidst jeg skulle have behandling igen efter 14 dage og det gad jeg ikke så har prøvet Louise fra Højgård dyrehospital og det må jeg sige det meget bedre end Tove Due (ikke fordi hun ikke er dygtig men synes det er for meget samlebånd/pengemaskine) Louise tager sig god tid om hesten op til 1 time pr hest (Tove 20 min pr hest) og Louise forklarer og viser hvad man selv kan gøre osv.. så hende vil jeg klart anbefale smiley

  • Mette
    Mette Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Svar: 5
    #12   3. nov 2011 hun er virkelig dygtig!

  • #13   3. nov 2011 Der var ingen forskel at mærke på min hest overhovedet.

    til første behandling var der bare ikke det sted den ikke var låst - ingen forskel mærket under rytter.

    til anden behandling var hun ih åh så fin, uden låsningen - stadig ingen forskel under rytter.

    Så hende er jeg ikke til og vil ikke anbefale


  • #14   3. nov 2011 Jeg har været i praktik hos Tove og brugt hende selv.

    det er lidt en smagssag.
    Hun er utrolig dygtig, men hun er en meget speciel dame som ikke altid er lige nem at blive klog på. Men det kommer også lidt an på hvad der skal gøres med hesten alle som jeg har været med ude ved, da jeg var sammen med hende har jeg snakket med og de var fuldt ud til fredse og meget glad for hende. Der kommer folk fra nær og fjern bla. var der nogen fra sydtyskland som kom til Korinth for at se på deres hunde.
    Hun er virkelig god til at fornemme hesten og hjælpe og se forskellige problemer. hun tjækker også gerne om sadler passer.
    Man skal dog også huske på at det ikk er alting som kan ordnes på bare en enkelt gang der skal ofte nogle gange til med hjævne mellemrum. Men det virker. Og hendes faglige viden og hesteforståelse er helt fantastisk!
    Håber at det kunne bruges smiley
    -Mvh. Marlene


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #15   3. nov 2011 Tilslutter mig også Le Tølbøll hun er genial, hun kører dog ikke ud. Hver gang har hun løst min hests problem i en behandling.



  • #16   3. nov 2011 Tove due kører ud, men hun har meget travlt så hun gør det mest i perioder smiley

  • #17   3. nov 2011 Lise: Ja det var den. Hun var halt på forbenet grundet låsning i skulderen og et eller andet sted deroppe omkring.

  • #18   3. nov 2011 Og Tove Due sætter altså tre kvarter af til en behandling når hun er ved os.

  • #19   5. nov 2011 Den kvinde kan virkelig noget - jeg har kun hørt godt om hende!

  • #20   14. nov 2011 Jeg er netop lige hjemvendt fra Egely hvor Tove Due var idag. Og hun var virkelig dygtig, det var tydeligt at se hvor min hest havde problemer, og det var tydeligt at se når hun havde rettet dem. Hun er så dygtig, og jeg er meget spændt på at komme ud og ride om et par dage :o)

    Så indtil videre får Tove de varmeste anbefalinger fra mig ;o)


  • #21   14. nov 2011 Jeg er ligeledes vendt hjem fra Egely og har også kun positivt at sige om hende! Hun var super dygtig til at forklare mig hvad der var galt med min hest, vise mig hvordan hun rettede ud og derefter fortælle hvorfor det måske var sket.
    Jeg skal helt klart have min anden vallak derud, næste gang hun er på Egely! smiley


Kommentér på:
Erfaringer med Tove Due

Annonce