{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Hø bar til boksen {{forumTopicSubject}}

Jeg så her for noget tid siden, en der havde lavet hjemmelavet hø bar til boksen. Men nu kan jeg slet slet ikke finde dem.

Vi overvejere nemlig og lave nogen, da min er et stort svin med sit hø. Og hønet mener jeg ikke er sååå godt for dem i det lange løb. Og så er jeg blevet sååå træt af de forbandet hønet. smiley

Så er der nogen der har en "opskrift" til en hø bar til boksen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hø bar til boksen
  • #2   4. nov 2011 Jeg havde overvejet noget noget med an skråplade, bagved så høet bliver skubbet ned af, så en plade øverst, med en fjeder anordning, så låget selv lukker, så man ikke selv skal åbne op og i, dog med en slag saftey pen i, så hesten ikke kan få mulen i øvest oppe, hvor låget er...

    Altså så det eneste, du skal gøre er at tage saftey pennen ud og proppe hø i dimsen...


  • #3   4. nov 2011 Vil også sige en balje. Evt firkantet så fylder den ikke så meget. Og så kan du lave en ramme med hønet på som du kan putte derned, så er det også en slowfeeder smiley

  • #4   4. nov 2011 Der hvor jeg har stået med min hest, var der nogle som satte 2 paller sammen.. Og puttede høet ned i imellem:)

  • #6   4. nov 2011 En fordel ved den flytbare balje er også at den er nem at gøre ren, fordi man nemt kan tage den ud af boksen.

  • #7   4. nov 2011 Mine har høet i en palletank som står uden for boksen, ponyerne har et hul som de kan sætte hovdet ud af. Syntes selv det funker rigtig godt der er ihverfald ikke så meget hø i boksen.
    Jeg har bare skåret toppe og noget af den ene side af palletanken så det ligsom ligger i en kasse så de ikke kan smide det over siderne og heller ikke komme til skade.


Kommentér på:
Hø bar til boksen

Annonce