{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Alder på udstyr {{forumTopicSubject}}

Ja, nu kom jeg til at tænke på det der med alderen, på ens udstyr.

Det meste af mit til Taura er ret nyt, da det først er inden for det sidste år at vi er blevet "seriøse" med ridningen. Meeen, selvom jeg ikke mente jeg rigtig havde så meget gammelt, så er der da alligevel nogle ting, når jeg lige tænker lidt.

Feks, min sorte westerntrense, den bruger jeg på Taura lige nu, men den blev købt på marked sammen med Taura's mor Hokota og det er så 10 år siden nu. Den holder da ret godt smiley

Meeeen, den er nu ikke alderspræsident når det gælder mit udstyr - nææ, rekorden ligger på - hold nu fast - 32 år! Det er en sadel jeg har "arvet" af min mor, som hun købte da hun var 18 - hun er lige fyldt 50.

Hun købte den til sin islænderblandning - som hun fik da hun var 11 år. Det er en westernsadel og en af de første her i danmark vist. Helt normalt at have sådan en var det i hvert fald ikke! Både ponyen og sadlen er jeg så vokset op med og den har været med alle de steder vi har boet, endda da vi flyttede til sverige i nogle år.

Det fede er - jeg prøvede den lige på Taura i dag og den sidder som smurt på hende - dejligt! Jeg elsker den sadel smiley

Fortæl om dit udstyr =) og vis gerne billeder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder på udstyr
Kommentér på:
Alder på udstyr

Annonce