{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

nogen ide {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med, min smukke rebel er begyndt at stikke af når de andre trækker hende ud og fra fold, det vil sige hende som ejer det derude, men der har intet været når jeg trækker hende ud og ind.
jeg ved godt folk vil sige at jeg bare selv må trække hende ud, men det kan ikke lade sig gøre i hverdagen da jeg går i skole og skal aflevere børn..
det virker til rebel kun respektere mig siger hun og at rebel ikke vil have der er andre der trækker med hende.
hvad kan jeg gøre så hun også respektere hende som trækker hende ud hver formiddag

hilsen jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen ide
  • #1   18. dec 2011 min egen hest har gjort det, og han er stærk som bare pokker.
    Det handler bare om at man skal stoppe hesten, inden den begynder at trække (kan ALTID mærke på min hvornår han begynder)
    Så når jeg trak ham ud, så lavede vi parader hele vejen derud.

    Det hjalp, derudover kender min mor ham jo (går ud fra hende som normalt lukker ud også kender din hest), så hun lærte jo også hurtigt at "stoppe ham i tide"
    Og så skal hesten bare lære at når man rykker i torvet og siger NEJ, så stopper man HELT op. Bum.


  • #2   18. dec 2011 ok men hun stivner helt i halsen og render af.
    jamen problemet er jo at hun gør det ikke med mig men hende og de to andre der har prøvet. det er ikke så meget det at den ikke gør det med mig, men hvordan får jeg hende til at respektere hende som trækker den ud


  • #3   18. dec 2011 Min hest respektere også mig, men da vi flyttede hjemme fra, var han også rigtig strid mod stald personalet, og de måtte være med når jeg håndtere ham og jeg måtte se hvordan de gøre og så rette på dem og vejlede dem, og det hjalp,

  • #4   18. dec 2011 ok det vil jeg prøve for det ville være godt hvis hun ville repektere de andre smiley mange tak for svar smiley

Kommentér på:
nogen ide

Annonce