{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

JM
VIP
JM Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
14. okt 2006
Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934

HA-Info Annoncering i Logmenter {{forumTopicSubject}}

Til info

Hvis i pludselige mangler jeres annoncerings logmenter hvori der henvises til jeres annoncer eller andre ting i ønsker at sælge/købe/søger så er det slettet, det er IKKE tilladt at henvise til sine annoncer eller på anden måde søge kunder i logmenterne. Ej heller er det tilladt at henvise til egen eller andres hjemmesider.

Dette er ikke en debattråd blot en information til dem der stadig ikke overholder reglerne for brug af logmenterne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA-Info Annoncering i Logmenter
  • #1   2. jan 2012 Enig med Christina, jeg er blevet meldt fordi jeg har skrevet jeg ikke kunne finde opstaldning?!

    MEGET små sko..


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #3   2. jan 2012 Maria L. jeg kan godt kopiere din ind ordret for det var en annonce.

  • #4   2. jan 2012 Man må generelt ikke ret meget herinde længere. Jeg gider i hvert fald ikke bruge penge på at blive VIP, for at sælge udstyr længere.
    Så kan jeg godt nøjes med dba og hestenettet.
    Hvis man ikke må skrive i sit logment at man er træt af ikke at kunne finde opstaldere eller en part, så er jeg enig med de andre, det er at gå i alt for små sko.


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #5   2. jan 2012 Der må slet ikke skrives noget der kan betragtes som en annonce - annoncering må udelukkende foregå i markedet ingen andre steder.

    Så søger du en part så lav en annonce. Om du køber parten eller finder den er ordkløveri.


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #6   2. jan 2012 Jeg er træt af at jeg ikke kan finde en part = er et statement

    Jeg leder efter en part Skriv PB eller kender du en = annonce

    Så det kommer jo helt an på hvordan man formulere sig.


  • #7   2. jan 2012 Camilla (TJM) - Fuldstændig enig! Der er kommet så mange regler, man må næsten INTET herinde længere -.-'

  • #9   2. jan 2012 Christina
    Helt enig!!

    Hvad må man snart altså.. Der er så mange regler.
    Hvad med at koncentrere jer om alle de brugere som annoncerer i hestens navn eller fotoalbums?! I laver så mange regler, at i ikke har tid til sende beskeder ud til dem som overtræder..


  • #10   2. jan 2012 Kijofreg
    Ja reglen har været der hele tiden, men de bliver hele tiden strammet mere og mere. Og som sagt, laver de så mange regler, at de ikke har tid til sende beskeder ud til dem som overtræder..


  • #11   2. jan 2012 Hvor er jeg da glad for, at jeg ikke længere betaler for VIP....
    Ikke om jeg gider smide penge afsted til et site, som nu gør sig til dommere over, hvad man må tænke...

    Er alle admins så enige om, definitionen på henholdsvis statement og annonce??
    Eller er det efter den enkelte admins humør lige den dag...


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #12   2. jan 2012 Anne Mette S, det er definitionen er der mere du vil vide så skriv gerne privat.

  • #13   2. jan 2012 Anne Mette S
    Mine erfaringer siger mig, at det er op til den enkelte HA'er. En siger ét, en anden siger noget andet..


  • #14   2. jan 2012 Hvordan kan det så være man ikke må henvise til ens hjemmeside i logmenterne? Ved godt I siger man ikke må reklamere, men helt ærligt, hvordan skal man ellers promovere en hjemmeside, som kun er "for sjov"?

    Jeg ved da at der er flere der synes det er rart at der skrives i logmentet når der er opdatering på hjemmesiden, så behøves man ikke gå derind forgæves, eller man kan lige blive inspireret til at kigge forbi vedkommendes hjemmeside?

    Man kan jo ikke oprette en annonce eller nogen anden form for det, med ens hjemmeside, og holde folk opdateret om den der.


  • #15   2. jan 2012 Bianca:
    Brugerbetingelserne siger:
    1.7 Reklamer for hjemmesider
    Det er ikke tilladt at udnytte HesteGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
    HesteGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter HesteGalleri.dk kommercielt eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for hjemmesider.

    Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtigt penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

    **
    hvilket også gælder for logmenter.


  • #17   2. jan 2012 Sanne:
    Det er ikke tilladt at udnytte HesteGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
    **
    Så nej - al reklame for hjemmesider er ikke tilladt.. Inkl. blog.

    Ang. forum - Hvis det er en nyhed eller lignende, så er det okay at linke til.. Eller f.eks en YouTube-video..


  • #19   2. jan 2012 Sanne:
    Reglerne er ikke blevet ændret i laaaaang tid.. Kun et par enkelte indenfor de sidste 3 år.. Det er op til brugerne selv at læse brugerbetingelserne, men det er en god ting at gøre..


  • #21   3. jan 2012 Vil altså gerne erklære mig enig med Sanne - de er blevet ændret en hel del. Eller strammet til med andre ord.

    Og syns måske godt at regler kunne være lidt mere børnevenlige at læse - eller næsten skåret ud i pap.
    Man kan jo fx ikke forvente at børn/unge ved hvad kommercielt betyder.
    Jeg vidste personligt ikke hvad det betød, før jeg fik min anden advarsel på en gammel bruger, hvor jeg valgte at spørge ind til hvad advarslen gik ud på. Og da var jeg altså 20 år.

    Og hvad der også er skrevet af en eller flere af de andre i tråden, så er det ligesom om at alle HA'ere ikke følger samme retningslinjer - den ene siger det ene, mens den anden siger noget andet. Så er det jo også hammer svært at vide hvad man skal forholde sig til.


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #22   3. jan 2012 Christina du må angive din egen www i det felt der er beregnet til det INGEN andre steder så er den vist ikke længere.

  • #23   3. jan 2012 Ja Christina, det kan man så undre sig over..

  • #24   3. jan 2012 Feltet, som Christina henviser til, er det ENESTE sted, man må "reklamere" for sin hjemmeside her på HG..

  • #25   3. jan 2012 Jep, Christina.. Eller din onkels firma.. Eller venindens blog.. Eller what-ever..

    Men skal vi ikke lige holde os til, hvad dette emne drejer sig om?.. Nemlig Annoncering i logmenter..


  • #26   3. jan 2012 Synes nu bare det er lidt underligt man godt må henvise til en youtube-video, når det faktisk er en ydelse I tilbyder, men man må ikke linke til ens egen private hjemmeside/blog, som HG på ingen kan tilbyde???

  • #27   4. jan 2012 Ja, ved godt jeg nok inspirede dem til endnu en regel,men den ville da bare være langt mere relevant hvis de vil tjene penge smiley

Kommentér på:
HA-Info Annoncering i Logmenter

Annonce