{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Vil smadder gerne prøve Distanceridning MEN... {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en pige fra 93 der længe har haft en drøm om at prøve det bare en gang.....men desværre er jeg en meget høj pige på 1,80cm og vejer ca.93kg smiley så jeg tror ikke at jeg ville kunne ride rundt på en araber.......og jeg har heller ikke nogen hest selv som jeg kan ride på og jeg kender heller ikke nogen der har en jeg må låne

Og det er faktisk lidt derfor jeg skriver i forummet for jeg søger faktisk lidt nogle der måske har en hest der har gået Distanceridning før som jeg måske måtte prøve at ride det på og jeg ville også gerne lære lidt mere om det uden at læse bøger om det heletiden :)......jeg ved godt at det er for meget at forlange og at det er dumt at søge efter sådan noget.....men jeg har bare sådan en stor drøm om at prøve det og den Oldenborg hoppe jeg havde part på for ca. 1år siden havde spat i benet så den kunne ikke gå nogen som helst form for stævne mere så hende kunne jeg ikke prøve min drøm af på desværre

Så det er vel det jeg søger.....jeg vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle søge om sådan noget og ja det er for meget at forlange og dumt spurgt men jeg kunne altså ikke lige finde på en anden måde at spørge om sådan noget og for det andet er jeg heller ikke ligeså klog som alle andre mennesker på min alder.......så please lad vær med at krtisere det jeg skriver her......jeg har sku haft nok nederlag smiley

Men håber virkelig at der er nogen der vil hjælpe mig og kantakte mig herinde

Du er velkommen til at skrive privat til mig herinde

Jeg bor på Nordsjælland

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil smadder gerne prøve Distanceridning MEN...
  • #1   4. feb 2012 hm.. ja det er ikke nemt.. du skal oprette en købs annonce i markedet..

  • #3   4. feb 2012 Du behøver ikke en araber for at ride distanceridning. Det eneste der behøves er en hest der er korrekt i kroppen, stærk nok til at bære dig uden at blive hurtig træt og i en god kondition.
    Der er mange der starter de lettere klasser på deres almindelige dv'ere/islændere/tinkere/travere uden problemer, og det er først når du vil op og blande dig i toppen du bør anskaffe dig sådan et dyr.

    Tag med til et distancestævne og se hvordan det foregår, annoncer efter en ridemakker til en let startklasse og sørg for at din hest kan klare klassen (de mindste klasser er på en 12-20 km så vidt jeg husker).
    Har du ikke selv hest, så find en part du kan træne, og hvor ejeren evt. kan være behjælpelig under ridtet.


  • #4   4. feb 2012 Man kan ride på hvilke som helst hest til distance
    VH
    Annette


  • #5   4. feb 2012 Der er ofte små demo klasser som ikke stiller de store krav og man har så meget tid du faktisk kan skridte turen så find en hest og kast dig ud i det kan varmt anbefale det og held og lykke

Kommentér på:
Vil smadder gerne prøve Distanceridning MEN...

Annonce