{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Frustreret :S {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg mente lige jeg har brug for at dele mine frustrationer med jer.
Og måske høre jeres mening i sagen.

Jeg har lånt en fin vallak han er 4 år gammel og fylder 5 til maj.
Jeg var nede og prøve ham, hos hans ejer.
Hvor han ikke stod så pænt på stald gangen, han lavede ikke ballade som sådan han legede bare.
Og under ridningen var han lidt bølle agtig i form af han lavede bukke spring osv.
Men det gik jo fint, og blev forelsket i ham.
Senere blev vi så enige om at jeg skulle låne ham smiley
Vi fik lavet en låne kontrakt, på ubestemt tid hvor der er en måneds udgang ved opsigelse.
Jeg fik ham så hjem der hvor han nu i starten af februar.
Og det gik egentlig okay han smed mig så af så jeg ikek kunne ride en uge men tog stadig ud hver dag, striglede og longeret smiley

Så kom hans ejer 2 uger efter, Og siger han har ondt i ryggen det havde han så også det kunne jeg tydligt se.
Så jeg lod ham stå i nogle dage og der var intet at se siden. har trykket og tjekket hver gang siden smiley

Så går der en uge hun kommer så igen.
han står på en meget lille rideskole, men jeg sørger altid for han ikke kommer ind når der er hold der sadler op for at mindske stress niveauet.
Men det kunne jeg ikek den dag hun skulle komme da jeg bare havde et tidspunkt at gå efter.
Han står så ikke særlig pænt på staldgangen.
Han Plejer at stå rigtig fint når jeg står alene med ham, selvfølgelig rykker han sig lidt men han er ung smiley

Så hun køre hjem og nogle dage senere får jeg afvide hun har opsagt vores kontrakt.
Ikke engang en måned efter jeg har fået ham hjem smiley
Jeg mener ikke jeg har fået en fair chance.
Hun mener ikke hesten er faldet godt til, hvor derimod jeg mener han er faldet rigtig hurtigt til.

hun har kun været der to gange og tog beslutningen efter det.
Selvom jeg har forklaret hende hvordan tingene normalt fungere.

Jeg er meget frustreret over dette, fordi jeg er selvfølgelig glad for hesten og har gjort alt jeg kunne.
hun gemte også at fortælle mig han skulle have andet foder så det måtte jeg købe også.
Ved siden af de andre udgifter der jo følger med.
Er ude hos ham hver dag.

Kan godt være det er mig der er galt på den her.
Men føler mig nu stadig lidt snydt...

Hun skal selvfølgelig gå efter hvad hun føler, men mener måske jeg skulle have haft den fair chance.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustreret :S
  • #1   2. mar 2012 Orv, det lyder nu også lidt underligt. Jeg kan ikke se det egentlige problem fra hendes side? Eller generelt egentlig?

    Øv - men det er hendes hest, og hvis jeres kontrakt ikke har uddybet opsigelse og grundlag, så er det hendes ret.

    Jeg er ked af det på dine vegne - håber du finder en bedre samarbejdspartner fremover smiley


  • #6   2. mar 2012 Dani:

    Selvfølgelig er det et ømt punkt smiley
    Har selv massere af dyr og ved at de kun skal have det bedste sådan har jeg det også med mine pleje dyr smiley

    Men synes nu det er synd han nu skal flytte et helt tredje sted hen. smiley
    Uden heste venner.
    OG Nu er ejeren desværre syg for tiden og kan derfor ikke ride efter et fald.
    Håber selvfølgelig han får det godt vil ham kun det bedste.

    Og selvfølgelig er det i hendes ret smiley

    hun siger selv det ikke er mig der er problemet men forholdene.


  • #7   2. mar 2012 du kan jo invitere hende ud igen og så hvor der ikke er undervisning,så hun kan se i har det godt sammen

  • #8   2. mar 2012 Årsagen er at hun er syg efter hun faldte af ham. Og hun derfor ikke må lave ret meget.
    Hun må faktisk kun strigle ham hvis det er rigtigt smiley
    Så derfor valgte hun at sætte ham til udlån.
    Jeg fandt annoncen og tog ned og så på ham og alt var i den skønneste orden.
    men det var det jo så ikke helt alligevel smiley


  • #9   2. mar 2012 Hesten har ikke dårlig ryg smiley
    Det var kun en periode fordi han stod og kiggede over boksen hele tiden.
    Men det gør han ikke mere så han har det fint igen smiley

    Vil lave en video hvor jeg filmer en helt tildfældig dag med ham smiley
    Også for at have som et minde da jeg jo altså er glad for ham.
    Han er en god hest smiley


  • #11   2. mar 2012 Jeg linkede til deres hjemmeside så hun kunne se det an inden smiley
    Og har hørt om jeg skulle rykke ham men så ville hun heller have ham hjem smiley
    Så sådan er det jo det ærger mig bare at situationen er sådan smiley

    Bonde skriv lige en pb med det smiley




  • #12   2. mar 2012 Står selv og er ved at låne min egen ud.
    Og må hoppe på ejers vogn i denne situation. Hvis jeg var det mindste i tvivl ville jeg også tage min hest hjem med det samme!

    Dog ville jeg lige give låner en chance for at lærer hesten at kende, og selvfølgelig skal hesten også have tid til at falde til.


  • #13   2. mar 2012 Jeg har også prøvet nogenlunde det samme..
    Nogle er vel bare mere påpasselige med deres heste, og forventer kun tingene på samme måde som de selv har det..

    Håber du finder en ny hest smiley


Kommentér på:
Frustreret :S

Annonce