{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris bergers
  • #1   11. mar 2012 Prisen kender jeg ikke lige, men jeg vil bare anbefale Bergers - har absolut kun gode oplevelser med dem smiley

  • #2   11. mar 2012 ok det var da en del men hvis de er gode sågør det ikke så meget


  • #3   11. mar 2012 Christina, det kommer os an på hvor du bor i landet. Og bergers er rigtig glad for at bruge, 4 punkt sko.og ser en hver lejlighed til at smide dem på, og de er lige 200 kr end, en ganske normal sko.

    Ville langt fra anbefalde dig at bruge bergers, da jeg står med en hest der har stået skadet i 2 år, pga dem.

    Du kan skrive en PB, hvis du vil vide hvorfor.


  • #4   11. mar 2012 Jeg bruger Bergers og nej, de er ikke glade for at bruge firpunktsko. Faktisk er min hest den eneste, jeg kender af Bergers heste, der går med firpunktsko og det er KUN fordi, jeg selv har bestemt det!!! Til gengæld synes jeg, at de ofte bruger hartbarsko.....

    Prismæssigt er de i den dyre ende ja - men der er også 6 ugers garanti på tabte sko = gratis at få lagt en tabt sko på inden for 6 uger, hvilket mange andre smede tager fuld pris for. Udover det, så er de jo uddannelsesmæssigt blandt de allermest opdaterede og uddannede smede i DK bla gennem den engelske smedeuddannelse. Der er flere smede i firmaet og jeg har rbugt den samme smed gennem 7 år til min hvide skævbendede krikke smiley Den er rigtig svær at sko grundet de små skæve hove, og jeg har altid været meget tilfreds med smedens arbejde og kan formentlig takke ham for, at min hest stadig er gående trods en ret dårlig benstilling. Ydermere er min hvide hest meget utryg ved fremmed og især mænd - men bergers smede har altid behandlet den roligt og tålmodigt og idag står den med hovedet på hans skulder og hviler....det gør den ikke, ved nogen anden fremmed.....

    Der er også en enkelt smed hos dem, jeg ikke ønsker til at ordne mine heste grundet en knap så heldig oplevelse....men generelt er de dygtige, veluddannede og venlige. De får mine anbefalinger.


  • #5   11. mar 2012 Jeg skulle give 1875,- for beskæring og to alm forsko....

  • #6   11. mar 2012 Mette N: Arh, det må være en fejl....SÅ dyre er de altså heller ikke. Jeg giver ca 1350 kr for firpunktsko med dalmar kiler foran og 2 ben besk.

  • #7   11. mar 2012 okay mange tak.. hvad er hartbarsko??

  • #8   11. mar 2012 k A , jeg har aldrig set noget som helst til den ganarti de udlover desværre! hver gang min hest tabt en sko, om det så var dagen efter de blev ringede op at den havde tabt en sko, kom jeg skam til at betale fuld pris, for den nye sko der kom på. Og kender mange der har det problem med bergeres. Og kender rigtig mange, der pludselig har fået 4 punkts sko på deres hest, uden at ha bedt om det. hvor efter de så har fået ny smed, og den smed så har sagt det var noget juks..

    men det nok smag og beha


  • #9   11. mar 2012 Ja ja..jeg har set din hest beskåret af både bergers og hovsmeden - og jeg er enig med dig i, at tåaksen var væsentlig bedre efter hovsmedens arbejde, hvor hesten stod med flottere dragter.

    Jeg kender ingen - ud over min egen -. som bergers beskærer, som går med firpunktsko, men til gengæld bruger de ofte hartbar sko....

    Ang garantien - så tror jeg, jeg er en af dem, der har nydt bedst af deres garanti - min hest tabte nemlig mange sko igen og igen, da den var ung og jeg har aldrig betalt en krone for at få dem lagt på igen. Men det er korrekt - som bergers også selv skriver - at garantien gælder ikke diverse specialbeslag, men "lkun" alm sko...og det er jo det, trådstarter spørger til smiley



  • #10   11. mar 2012 ja desværre.. er dette arbejde ødelagt igen, efter jeg flyttede til staldarbejde i lemvig, hvor den nye smed desværre lavede juks i sagerne igen.

    Men ja, det rigtig det med special sko, at det kun er alm sko de smider en ny sko på smiley .


    men det vel hvordan man ser på tingene, for jeg brugt os henrik ved og tobias ved bergers, og var enlig de eneste jeg ville bruge, men de kunne aldrig komme ud til mig. såå.. og de andre vil jeg desværre ikke nyde synet af.


  • #11   11. mar 2012 Har haft blandede oplevelser med Berger's. Jeg bruger den samme hver gang og ham er jeg godt tilfreds med, men synes godt nok de er dyre! Vi har tit problemer med, at de ikke kommer til tiden eller at der går 14 dage inden de kommer og sætter en tabt sko på, men det er nok fordi jeg bor på en ø smiley
    Har faktisk flest problemer med kontordamerne, der ikke kan se problemet i, at min hest har smidt en sko og er halt pga. det. Der kan stadig godt gå 14 dage før de kommer smiley


  • #12   11. mar 2012 Simone: Det er da træls, at der er juks i det igen. Men nogen gange skal man jo også tænke på, at ikke alle hestes hove, kan være perfekte uanset hvilken smed, man bruger. Smeden kan jo ikke lave et bedre arbejde end de materiale, han arbejder med, tillader. Det er ikke nemt at skabe dragter, hvis ikke de vokser....

    Ang garantien - så synes jeg det er meget klart. 6 ugers garanti på normal beslag - ingen garanti på specialbeslag. De har altid holdt hvad de lover i den sammenhæng gennem alle de år, jeg har brugt dem og hos alle de mange kunder, jeg kender, som også bruger dem.

    Ja Henrik er også manden, der har skoet mit hvide skævbende spøgelse i 7 år. Tobias - der jo desværre ikke er hos bergers mere - har også skoet den nogle gange, hvilket har været meget tilfredsstillende også. I øvrigt synes jeg også, at Sikker er meget seriøs og dygtigt og har et godt tag på hestene.

    Pia: Ja, desværre så er der forskel på, hvem der sidder ved telefonen...Trine er min favorit smiley Hun har som regel styr på tingene....


  • #13   11. mar 2012 Berges er virkelig dårlige...
    De har ødelagt min ponys hove.


  • #14   11. mar 2012 Nå er Tobias ikke ved dem mere, det vist jeg ikke..

    nej desværre kan ikke gør andet arbejde, end det hovene tillader der blir gjort desværre..

    men var os ret tilfreds med det tobias og henrik fik lavede, men så kom ole til og nej, der gik det så grulig galt, allerede første gang han var der.. så det pænt øv


  • #15   11. mar 2012 Simone: Det er desværre også min erfaring...og Mettes (også fra Lindegården) også :-(( Men det gør jo stadig ikke alle de andre smede dårlige...tvært i mod. Man skal jo huske, at de er forskellige personer og dermed ikke skal slås over èn kam, bare fordi en enkelt laver fejl. Jeg ville i hvert fald blive ked af det, hvis jeg blev omtalt som dårlig osv, på baggrund af en af mine kollegers fejl...

  • #16   26. apr 2012 jeg har en gang gjort brug af garantien for tabte sko.Men stor bøvl og en regning

    Sizze tabte for første gang i den tid hun har haft sko på, en sko.

    Jeg ringede og snakkede med Trine om det. Vi lavede den aftale at såfremt dyrlægen ikke kunne komme på den angivet tidspunkt, skulle smeden bare rykke den anden sko af og så måtte hun gå uden sko på indtil næste beskæring.Jeg kunne nemlig ikke få en ca tidspunkt og dyrlægen kan jo af gode grunde ikke stå standby hele dagen

    Dyrlægen kunne så godt på den angivet tidspunkt og var her da Sikker kom. Hun bedøvede Sizze, så Sikker kunne få den tabte sko på Sizze igen.

    Sikker gik hen og rykkede skoen af og sagde så: Så er hun færdig.

    Måske både dyrlægen og jeg stod og så meget uforstående ud. Jeg fik forklaret Sikker at aftalen med Trine lød på at hvis dyrlægen ikke kunne komme, skulle Sizze ha den anden sko af.

    Var dyrlægen der så skulle hun have den tabte sko på igen.

    Så Sikker måtte give hende skoene på igen.

    Stor var min forundring da jeg fik en regning på 2 omlagte sko. For det var en alm. sko der var tabt inden for garantien.

    Jeg havde flere snakke med Henrik om det, for synes ikke at jeg skulle betale for en kommunikationsfejl mellem hans ansatte.

    Henrik oplyste da ikke så pæne ord om Trine og hendes troværdighed.

    Nu er det Henriks som ejer Bergers og den negative omtale vil altid falde tilbage på virksomheden. Det er jo hans ansatte der begår fejlene.


Kommentér på:
pris bergers

Annonce