{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

HA-info: Brug af logmenter {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Så er det igen tid til en lille update af brug af logmenter. Der er desværre mange, der bruger logmenter forkert, så vi håber lidt på, at dette indlæg kan hjælpe lidt på det.

Ideen med logmenter er, at man skriver korte beskeder om de ting, der sker i ens dagligdag, som man gerne vil fortælle andre om uden nødvendigvis at få andres respons.
Det kunne være, at man har gang i et projekt og gerne vil fortælle om forløbet - hvad er der sket dag for dag og hvor lang tid har det taget. Måske har man fået taget nye billeder, opdateret en profil eller et album, fået ny hest osv.. Kort sagt opdatere vennerne på HesteGalleri.dk.

Logmenter skal således ikke benyttes til at reklamere for hjemmesider, markedsannoncer, henvisninger hertil, reklame eller som en chat.
Altså - Du må ikke skrive f.eks.: Jeg har lige oprettet nye annoncer. Skynd dig at kigge.
Eller: Tillykke med din nye sadel, Camilla.
Eller: Jeg har lige opdateret min hjemmeside. Tag et kig på www.HypLotte.dk

Hvis du undrer dig over, at et af dine logmenter pludeligt er væk, så kunne det jo være, at du har brugt et lille ord, som ikke er gangbart.

Desuden skal der holdes et pænt sprog i logmenter (som alle andre steder på HesteGaller.dk), så ord som fuck og lignende i diverse former er ikke velsete uanset i hvilken betydning, ordet bliver brugt.

Ha' en god dag på HG.

Mvh HA'erne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA-info: Brug af logmenter
Kommentér på:
HA-info: Brug af logmenter

Annonce