{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Sommer Opus og Bates isabell.. {{forumTopicSubject}}

Godaften HG...

Da jeg desværre må erkender at jeg simpelthen ikke sidder optimalt i den sadel som jeg pt har til min lille gule så er jeg desværre ude på sadelmarket igen igen... øv øv

Jeg har pt forelsket mig i Sommer Opus og Bates Isabell werth og innova...
Er der nogle som har erfaringer med disser sadler, kvalitet osv.?

Det er en kat 1 fjordhest den skal ligge på, som pt går med en hubertus flexline dressursadel bom 33.

Kom gerne med jeres erfaringer eller andre forslag til hvad der kunne ligge på sådan en lille gul..

Anbefal også gerne sadelmager..

På forhånd tak. ( :


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer Opus og Bates isabell..
  • #1   26. mar 2012 Jeg har haft en Sommer Opus. Og var rigtig glad for den.. Problemet er bare at jeg har ikke sålange ben, så det er begrændset hvor mange sadler jeg kan være i pga mine ben. Kunne ikke nå ordenligt ned om min hest, så måtte finde noget andet.. smiley

  • #2   26. mar 2012 Jeg har Bates Isabell werth! smiley
    Og det er simpelthen en fantastisk sadel, og den ligger fantastisk på min lille gule! smiley
    Dog vil jeg sige at min drømme sadel er en Passir optium smiley men de er ikke helt billige smiley


  • #3   26. mar 2012 Jeg har haft Bates Isabell Werth, virkelig skøn og helt igennem fantastisk sadel. Sadlen er af god kvalitet og pengene værd.
    Jeg synes personligt at det er en sadel, som man skal vænne sig til at ride i, da den har meget dybt sæde og er stor fortil, så man kan hurtigt komme til at føle sig "klemt" i sadlen. Dette problem havde jeg, dette er også grunden til at jeg ikke køber en igen (:


  • #4   26. mar 2012 jeg er den lykkelige ejer af en innova og det er simpelthen den bedste sadel der finde.. super støtte og jeg sidder perfekt i den selv om jeg virkelig dårlig ryg

  • #5   26. mar 2012 Jeg har en Sommer Toptani, godt nok en kombi, men har været så glad for den.. Det er virkelig kvalitet...

    Har så også en Bates, bestemt også kvali, det er så en Caprilli, men gætter på du gerne vil have dybt sæde når du siger Werth.. Der kan Caprilli ikke følge med, men der er netop derfor jeg godt kan lide den smiley he he


Kommentér på:
Sommer Opus og Bates isabell..

Annonce