{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Underskriftsindsamling imod DRF {{forumTopicSubject}}

Da DRF nu har valgt at lave vaccinationsregler omkring igen, har det betydet at mange heste ejere har haft unødvendige omkostninger til at revaccinerer deres heste.
Det kan ikke være rigtigt, at man kan fremsætte en ændring for så at trække det tilbage vel viddende at mange er startet op på det nye program

Derfor har vi startet en underskriftsindsamling, for at kræve kompensation til de hestejere som har haft en ekstra økonomisk udgift til dette

http://www.skrivunder.net/imod_drfs_andringer_af_vaccinationsreglerne

Del gerne med jeres venner og husk at bekræfte underskriften i den mail i får tilsendt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underskriftsindsamling imod DRF
  • #1   27. mar 2012 hvorfor ikke ´bare glæde sig over at et tåbeligt program nu bliver lavet om???

  • #2   27. mar 2012 Så det I gerne vil gøre er at klage over Mols Rideklub som fremsatte forslaget som en konsekvens af klagerne, DRF som som en demokratisk forening stemte for at gennemføre det eller er det udgifterne I vil have kompenseret af en eller anden?
    Jeg er bare glad for at have sparet de 1000 kr jeg manglede til den sidste...


  • #3   27. mar 2012 enig med Mia H og Sanne E

  • #5   27. mar 2012 Min dreng fik lige den sidste for ca 2½ mdr siden, og sådan er det desværre...... penge jeg godt kunne have brugt på noget andet smiley
    Yderlig syntes at det er trist at tænke på at der er rigtig mange klubber der har brugt mange penge på det til deres elevheste...... også at der nu er ikke er en nødvendighed!!!
    Men til gengæld syntes jeg også at Mols Rideklub har gjordt det rigtig !!!


  • #6   27. mar 2012 Og hvor skulle de penge så komme fra?

  • #7   27. mar 2012 Jeg støtter forslaget... har brugt mange penge på dette revaccinationsprogram og synes det er tåbeligt at det bliver lavet om. De må jo tage og stå fast ved deres besluttninger når de ved det har økonomiske konsekvenser for så mange hesteejere.

  • #8   27. mar 2012 I kan da bare være glad over jeres heste er bedre vaccineret end vores andre.. ??

  • #9   27. mar 2012 2005 er bare et tal der er blevet sat, det kan være lige meget om det bliver 2013 eller 2005, dette er bare hykleri, bare fordi i har brugt penge på det. Det betyder da ikke at alle os andre skal til at bruge penge på det, medmindre vi synes det er en god ide at vores heste skal have de nye vacciner...


  • #10   27. mar 2012 Jeg må ærligt indrømme jeg er noget træt af DRF- min blev hammersyg og skulle på smertestillende i 5 dage efter 2 af vaccinationerne- hun fik en kæmpe bule på siden af halsen, kunne næsten ikke dreje hovedet og havde problemer med at holde det oprejst så mange smerter havde hun- så udover ekstra regning på vaccinationer så fik jeg lige en ekstra regning på tilkald af dyrlæge og smertestillende for et par 1000 kr. Det kunne jeg bestemt godt have undværet.
    Når det så er sagt, tvivler jeg stærkt på DRF har penge til at udbetale os der har fået styr vaccinerne, noget som helst. De penge skal jo komme et sted fra og de tager i forvejen rigeligt for at man SKAL indover dem for at melde til start et sted men hvad så hvis de sætter det beløb op og andre ting bliver dyrere?
    Nej, vi må bare æde de regninger vi fik og så komme videre derfra. Synes jeg....


  • #11   27. mar 2012 Jeg har lige et spørgsmål - hvis man har givet de 2 af vaccinerne, kan man så godt undvære den sidste booster? Vil give ham den sidste uanset, men ville bare lige blive lidt klogere:)

  • #12   27. mar 2012 Det er da ikke bare om det Et årstal der er sat. At lave sådan en regel med tilbage virkende kræft.. Jeg sys da det var dybt latterligt at lave det med tilbage virkende kræft, det har kostet mange heste ejer mange penge at starte forfra med bacis vaccination og booster. Jeg har selv måtte vacciner min om, jeg vader altså ikke lige frem i penge og er ej heller født med en fuldske i hånden, jeg må knokle hårdt for mine penge, og er da lidt sur over de ændre reglerne for så at ændre dem igen.

    Desuden er det da ikke specielt sundt at blive vaccineret uden grund, der er altså risiko for hesten kan blive syg af det, når man sprøjter virus ind i kroppen på det. De kan få bylder osv hvor de bliver stukket.


  • #13   27. mar 2012 vil også gerne vide det Louise Dall sprøger om? smiley

  • #14   27. mar 2012 Vil også gerne have svar på Louises spørgsmål smiley

  • #15   27. mar 2012 Det vi ikke synes er i orden er, at DRF først melder ud med en ting og derefter laver det om. Der er mange mennesker som har brugt mange penge på at få revaccineret deres heste, udelukkende pga DRF's udmeldning.

    Det er meget muligt, at heste der nu er revaccineret er bedre dækket end heste der ikke er, men derfor er det stadig ikke i orden fra DRF's side.



  • #16   28. mar 2012 Jeg syntes det er mærkeligt at blive så sur over det som: C. Rasmussen, Military; Can You Handle It? siger kan vi jo bare være glade for vores heste er bedre vaccineret. Selvom reglen er blevet lavet om fortsætter jeg programmet for min hest. Reglen blev jo lavet for VORES hestes skyld og ikke for bare at give ejerne en ekstra udgift. Syntes det er rigtig surt at reglen er trukket tilbage da dyrlægerne anbefaler booster vaccinen.

  • #17   28. mar 2012 Jeg tror altså det er tidspilde at lave en underskrifts-indsamling på den baggrund. Det tror jeg ikke, I får noget ud af. Og det er da rart, DRF kan indse, når de har lavet en dum regel, og derved ændre den igen smiley

  • #18   28. mar 2012 Man skal stadig bruger sine vacc. når man skal ride internationale stævner eller stævner i mange andre lande smiley

  • #19   28. mar 2012 Der var jo kommet en klage fra en rideklub, og da der var generalforsamling, er det noget DRF skal tage op, og derfor skulle der stemmes om det..... Det er bare så man lige tænker over at det jo ikke er DRF der vil lave det om, men klubberne som mødte op til mødet om stemte det ned.....
    Bare lige til info!


Kommentér på:
Underskriftsindsamling imod DRF

Annonce