{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Dårlig ryg, ben eller andet HJÆlP!:'( {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har en pony som på 145 eller der omkring (Lukas) som jeg har brug en 17" sadel på siden jeg fik ham og til for 4-5 måneder siden. Mig og min far kunne ik se den lå forkert på ham, og det gjorde den dissideret heler ik den var bare for lang, men så her sidst forår-sommer begyndte han at ville bukke og ik ville gallopere rigtig og bare ville have mig af, og så først tænkte jeg ik så meget over det før efter en uges tid, så prøvede jeg at ride lidt bidløst på ham hvilket ik virkede, så sagde jeg det til min far og han sagde bare at jeg skulle klappe til ham fordi han bare skabte sig så det gjorde jeg og Jeg fik han også til at gå pænt med tvang, men jeg kunne se på ham at der var noget galt, så jeg begyndte at prøve mig frem med forskellige ting altså bidløst og uden saddel og så gjorde han det ikke når jeg ik havde udstyr på ham. Så sluttede sommerferien og jeg skulle have ham med ned på skolen og der var ingen ting der og jeg begyndte at ride med udstyr fordi jeg ik var tryg ved at ride uden ude i Naturen da mig og min veninde næste aldrig red på banen. Men jeg kunne godt se at han ikke var glad for at have det på, men så længe jeg ik samlede ham op og ville forlange noget af ham var der heler ik noget og han elskede bare at gallopere for løse tøjler ude i naturen. Men nogle gange red jeg også på banen og der red jeg jo dressur og så gjorde han det igen med at ville bukke og andre gange var der ik noget. Og så begyndte jeg at ride bare i grime og træktov og så vat han vidunderlig. Så blev det oktober og jeg skulle have ham hjem igen og så blev vejret dårligere og dårligere og jeg red kun i de
I hallen på ham og han begyndte på at bukke og alt det der igen, og igen begyndte jeg at prøve uden udstyr igen og se om det virkede
Men det gjorde det kun nogle gange. Til sidst sagde jeg til min far at han skulle ringe efter Dyrelægen og hun sagde det der med at den sadel jeg red med vat for Lang og trykkede på noget inden i ham nyren eller leveren kan ik helt huske det, og hvis jeg blev ved med at bruge den sadel havde jeg snart en pony jeg ik kunne ride p mere, og så fik vi af vide vi skulle bruge en anden sadel og at jeg bare skulle blive ved med at bruge den så skulle det nok gå i sig selv igen så det gjorde jeg og det blev ik bedre... Så nu er jeg begyndt at longere ham lidt med indspænding så han kunne komme til at bruge sig lidt og få lidt muskler men der er ingen fremskridt...
Er der nogle her inde der har en ide eller kender nogle der har prøvet noget i stil med, så skriv gerne!
Hilsen Tina:-)

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dårlig ryg, ben eller andet HJÆlP!:'(

Annonce