{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.453 visninger | Oprettet:

Cheval Liberte {{forumTopicSubject}}

Vi er to mødre som har cheval Liberte som har opdaget en produktionsfejl som gør at bunden kan risikere at rådne, vi har kontaktet forbrugerstyrelsen som er på Vores side , vi har derfor brug for så mange som mulig som har eller som vil tjekke Deres trailer for følgende fejl.

Ved de fire skærmkasser inde bag ved mangler der fuge som gør at der kan trænge vand ind og bunden så lige så stille rådner uden man opdager det.

Hvis I har oplevet dette eller først har fundet ud af det nu håber vi at I vil kontakte os.

I kan kontake mig Lotte på flg. mail L_Bjerregaard@hotmail.com

eller Dorthe Rothmann på flg.mail
Dorthe.rothmann@gmail.com

Vh
Lotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cheval Liberte
  • #1   23. apr 2012 Hvilke model er der tale om?
    Min gold har alle fuger over det hele. Men den har også alu-bund


  • #2   23. apr 2012 det er modeller fra 06 og 09 bla. og helt nye der ikke er solgt endnu som står ved forhandler , de er fuget hen til skærmkassen og måske lidt ind
    og så stopper det og fortsætter på den anden side af skærmkassen så man skal lige tjekke rigtig godt efter måske stikke en pind ned og og se om der er mellemrum, desværre er det mange modeller det drejer sig om vi kan desværre ikke se hvad årgang dem vi har set er men der er mange derude der mangler og igen selv helt nye. smiley


  • #3   23. apr 2012 Vi har ikke selv Cheval Liberté, men jeg tænkte på, har I kontaktet firmaet og hvad sagde de evt til jer?

  • #4   23. apr 2012 ja vi har kontaktet dem og Dorthe har endda været dernede og jeg har mailet med dem, men de er uhølige og vil ikke snakke med os og afviser os blank, smider røret på og vi har kun været høflige hele vejen igennem men desværre vil de ikke hjælpe os, derfor vi nu er her og har haft kontakt til forbrugerstyrelsen som er på Vores side.

  • #5   23. apr 2012 Ok, helt i orden. Jeg synes bare dels at de burde have det at vide, og dels at deres reaktion var vigtig i forhold til når vi (eller andre) skal ud at købe en trailer næste gang (:

  • #6   23. apr 2012 DE er MEGET uhøflige. Vi kontaktede dem i forbindelse med vores hest var kommet til skade i deres trailer, og efterfølgende aflivet. Og de var sipelthen så ligeglade, de bare gik.

  • #7   23. apr 2012 Thit: Hvordan kan det være chaval libert's skyld at din hest kommer til skade i traileren? Har aldrig haft problemer hos dem (forhandleren på Sjælland).

  • #8   23. apr 2012 Det er Cheval Liberte i holsterbro der bestemt IKKE er kundevenlig,
    skal siges de små forhandler som vi har snakket med har været behjælpelige men hovedkontoret i Holsterbro er desværre meget lidt venlige og behjælpelige.

    Men være sød at tjekke Jeres trailer for fugemangler så høre vi rigtig gerne fra Jer.


Kommentér på:
Cheval Liberte

Annonce