{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Astma middel -"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Astma middel - Hjælp!?
  • #1   25. apr 2012 jeg synes at du skal ringe til dyrlægen før du køber noget og så find ud af hvad du skal give den :_)

  • #2   25. apr 2012 Okay det synes jeg også jeg skulle men hvis nu i havde en anden mening så...<3
    Men ja ringer lige til dyrlægen:)


  • #3   25. apr 2012 Jeg ville ringe til dyrlægen smiley Han/hun kan vejlede dig til noget der helt sikkert virker, så du ikke ender med at smide en masse penge efter noget der ikke virker smiley

  • #4   25. apr 2012 Har din hest diagnosticeret astma? For så kan helt sikkert give dig noget smiley

  • #5   25. apr 2012 Jeg har selv en astma hest.

    Og prøvet MEGET forskelligt, også fra dyrelægen, det der virker bedst på min, er frisk luft !

    Men det er self meget forskelligt fra hest til hest. Men ville helt sikkert prøve det fra dyrelægen først. Min fik også noget fra dyrelægen på et tidspunkt, og er det vi har haft bedst resultat med.


  • #6   25. apr 2012 Så lidt stald som muligt, løssdrift er ideelt for en astmahest har selv haft en. hvis ikke løsdrift er en mulighes så få placeret ponyen i en boks der er tæt på en dør og lad døren stå åben så tit som muligt. er der vindue i boksen skal det altid være åbent. halmpiller/spåner i stedet for halm. Sørg for at vande høet inden den får det. Du kan tage en vasketøjskurv dem med huller i og lægge høet der i, skylle høet godt igennem og lade det tørre et sted hvor der ikke er støv inden den får det. Blue hors har et produkt der hedder ventilator som kan mindske hosten og luftsvejeproblemer. en dl. olie i foderet to gange dagligt. Sørg for hesten så vidt muligt aldrig kommer på en støvet ridebane eks ridehus på en tør sommerdag. Det er lige de ting jeg kan komme i tanke om da der ikke er en kur mod astma som sådan men disse ting kan i hvert fald holde det godt nede smiley

  • #7   25. apr 2012 Okay det var et meget meget godt råd du kom med der!" Mange taaaaaaaaak alle sammen!!:D

  • #8   25. apr 2012 Min har astma, og får medicin.

    Det billigste er en astma-spray (koster 50 kr, der er til 2 måneder til min, hun får hveranden dag, du skal også have en beholder (koster 500).

    Sådan kan jeg næsten ride min hest som normalt. Hun puster ikke.

    Binyrebarkhormon i pulver virker ikke på min! Hun skal have det regelmæssigt..

    Og alverdens urtetilskud hjælper ikke ligeså godt, PLUS er megety meget dyrt, i forhold til 25 kr om måneden.

    Hun skal have en slimløsnende kur nogle gange om året, det ringer jeg til dyrlægen og bestiller, det koster ikke ret meget.


  • #9   25. apr 2012 selv tak håber du finder ud af det smiley

  • #10   26. apr 2012 Okay det kunne være en meget go' ide spørg lige mine forældre først:-)
    Men ellers Tusind tusind Tak<3
    Jeg finder nok ud af hvad jeg gør tror jeg:)


Kommentér på:
Astma middel - Hjælp!?

Annonce