{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Anbefal Horsemanship træner til Workshop {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg sidder og er ved at planlægge sommerens ridelejre, og vil til vores voksenridelejr gerne ha en workshop med horsemanship. Jeg står lidt på bar bund med hvem der findes og hvilke "stilarter" der går ud på hvad og er at foretrække. Det foregår på sydsjælland, så jo mere lokalt jo bedre så vi kan spare på transport omkostningerne.

Er der nogen der kan anbefale nogen?
Håber i kan hjælpe:-D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal Horsemanship træner til Workshop
  • #1   7. maj 2012 Torben andersen smiley du kan jo google ham, han har en hjemmeside ved jeg, hvor der står hvor han bor smiley Han kommer ud til arrangementer og holder kurser og foredrag smiley har selv været til et af dem, det er virkelig godt;)

  • #2   7. maj 2012 Jeg kunne også godt tænke mig sådan noget med faldteknik, Er der nogen der kender noget til det?

  • #3   7. maj 2012 Okay, jeg prøver at tjekke ham ud smiley


  • #4   8. maj 2012 Vi har haft joel shytt ude, super til horsmanship, han træner heste op til klassisk dressur, han har desværre ikke fået tid til at ordne hjemmeside. Men han er god til at snakke, og han har rigtig god forstand på heste.
    vi var super glade for at få ham ud. Han har kunder rundt omkring på hele sjælland, så han kan bare planlægge jer på ruten.

    Men send en pb. Hvis du vil høre mere eller have hans nummer.
    Jeg syntes han er super.


Kommentér på:
Anbefal Horsemanship træner til Workshop

Annonce