{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Soyaskrå {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet at min dressurhest skal have soyaskrå som ekstra protein tl muskelopbygning. MEN...
Han vil ikke spise det. Jeg blander det i hans foder morgen og aften og han får kun en lille smule, men han kan simpelthen fin sortere det så det kun er soyaskåene der ligger tilbage..
Nogle ideer til hvordan jeg får ham til at guffe det i sig??? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Soyaskrå
  • #1   30. maj 2012 Jeg havde præcis det samme problem som dig smiley

    Køb noget mash, og blød det op sammen med det smiley Min hest kommer galopperende ude på folden lige så snart han ser den hvide bøtte han får det i, og han ville slet ikke røre det før jeg begyndte at bløde det op smiley

    Jeg kører på 2 dele mash og 4 dele soyaskrå, men kunne i princippet godt nøjes med 1 del mash smiley


  • #2   30. maj 2012 Ihh det er så irriterende, skiderikker de er smiley

    Super god ide, men er det godt til dem at få mash hver dag??


  • #4   30. maj 2012 Min er simpelthen besværlig med foder, både grov- og krybbefoder. Det er simpelthen belastende!

    Mash er et super mellemmåltid, det kan de sagtens få hver dag smiley

    Du kan nok også godt vænne hesten af med at få mash i blandingen, når den først et begyndt at spise soyaskråen. Simpelthen trappe det ud, så hesten ikke opdager at det mangler smiley


  • #5   30. maj 2012 De kan være så kræsne at man skulle tro det var løgn smiley

    Ja det kunne jeg selvfølgelig prøve! Så må jeg lige tage foder diskussionen med ham der har stalden, endnu engang.. Han er stor modstander af Mash smiley

    Jeg prøver, tak for tippet!


  • #6   31. maj 2012 Åh, jeg kender den kræsenhed! Du kan også blande revet gulerod i; det virker ihvertfald hér. ;-D

Kommentér på:
Soyaskrå

Annonce