{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

fodring af unghest/plag {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop fået min 2 års welsh cob (sec. D) hjem.. Mit spørgsmål er nu hvilket foder han skal have for at være fuldstændig dækket ind. Hvad er jeres erfaringer? Jeg har hørt godt om suregrow, kan han fodres udelukkende med dette? Han vil også få wrap! Han går ikke på græs i øjeblikket, men vil komme til det over sommeren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fodring af unghest/plag
  • #1   6. jun 2012 Min 2 års går på græs, og om vinteren får han valset havre og malt smiley

  • #2   6. jun 2012 Wrap og vitaminer... Det kan de fleste heste leve på og være dækket ind med alt hvad de behøver... (medmindre det er konkurrenceheste på højt plan)

  • #3   6. jun 2012 Zalvaro fylder snart 3, og bliver rørt 3-4 gange om ugen. Han får:
    Horselux plus, Horselux Lucerne, Horselux Fiberpiller, byg, halm og wrap.

    Han fungere rigtig godt på det, men det er forholdsvis nyt han er kørt over på det.
    Jeg er meget imod at han får havre, så derfor er jeg fuldt ud tilfreds med Horselux' produkter smiley


  • #4   7. jun 2012 jeg foder med sportsbrock købt på højlund mølle, og både hesten og jeg er supeer glade for det, han får dog ekstra 250G byg om dagen da han har været meget udsultet og bliver fedet meget langsomt op så han ikke voksede for hurtigt,
    jeg har prøvet en del andet foder til min som, bare ikke havde den rigtige virkning, og ellers pavo grow hvis han kun skal have som en normal plag, det er kanon foder som de gerne elsker


Kommentér på:
fodring af unghest/plag

Annonce