{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Hvorfor kommer der mug? {{forumTopicSubject}}

Så kommer jeg her og skulle ud i vores skur, hvor alle mine rideting står i plastiskkasser.. Jeg skulle live have et hovedtøj. Der var lidt grønt på, men det kommer altid, når jeg ikke bruger det. Så ingen surprise der. Og lige neden under lå en ellers så fin lædergrime med sten på. Den plejer at være fuldkommen sort, men ja, den ville pbenbart have et nyt look? smiley "Så halløjsa med dig grønne, dejlige grime." - Som man selvfølgelig havde lyst til at røre ved? smiley

Jeg har så vakset alt mit læder, da ALT var grønt. Noget var så mere end andet. Hvad poker kan skyldes det? - Vores skur er fugtigt (utæt tag), men der er ikke direkte kold, da der står en varmedims (Har glemt ordet = læseferie).
Kasserne er tætte, eller er de? Altså det er helt almindelige plastikkasser. De gennemsigte som man bruger til alt muligt! smiley

Har så bare vasket det. Men selvf. lå mit pudsegrej i stalden, så jeg fandt da lige noget olivenolie smiley .. Kunne umuligt gjorde mere skade end der allerede var! smiley

Altså jeg tror at når læder har været muk' engang, så kommer det tilbage igen. MEN passer det?- Kan jeg så døje med det grønne stads, hver gang jeg ikke bruger det?

Hvorfor er det overhovedet blevet sådan? smiley

Håber i vil hjælpe lidt smiley (Har lige samlet mine spørgsmål + ekstra:
- Hvorfor er læderet blevet grønt i mit tilfælde, gerne gæt:
- Kunne jeg gøre andet end at vaske det i rent vand med en børste + olivenolie bagefter?:
- Kan jo ikke ligge det ud i skuret igen sådan som det står nu, hvad skal jeg så gøre?


Hilsner fra mig, der har dræbt sit læder og god lørdag! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kommer der mug?
Kommentér på:
Hvorfor kommer der mug?

Annonce