Lea & Vanessa. Lea & Vanessa. Sønderjylland, Danmark Bruger på hestegalleri.dk - alt om heste
Dato: 2012-6-10
Vist 452 gange
Emner: 182
Svar: 1.260

Heste: 2
Fotoalbum: 12
Videoer: 17

forkølelse + kolik hest

10. jun 2012 kl. 00:21

min hest har en let kolikuro og er stadig ikke kommet sig endnu. da jeg idag var ude ved hende opdagede jeg at hun var forkølet (hvidt snot.) .. Jeg tør næsten ikke rigtig give hende kamillete, pga kolikken. Hun må nemlig ingen mad få, så er lidt reg for at gøre noget forkert. Har tænkt på at lave noget kamillete og vaske hendes næse i det. men kan jeg gøre andet som hjælper, uden at hun skal drikke noget eller spise noget?

Svar til emnet: forkølelse + kolik hest

Emner: 54
Svar: 871

Heste: 1
Fotoalbum: 1
# 1 10. jun 2012 kl. 00:27

når man har kolik må de gerne få vand, også kamilie te :) du kan roligt give hesten kamilte :)

# 2 10. jun 2012 kl. 01:48

hun snottede ikke da jeg var derude ved hende..

Emner: 30
Svar: 399

Heste: 3
Fotoalbum: 5
# 3 10. jun 2012 kl. 11:00

mine store heste har også lidt puds i næsen.. Det er ikke noget jeg gøre noget ved end at lige tørre det af jeg kan se når jeg er hos dem..

Kamile te kan du sagtens give.. Du kan putte et par breve ned i hans vand og tage brevene væk når det er fint dernede.. Så drikker han det og så har han fået kamille ;) Hed og lykke med kolikken

Gå til første svar

Du skal være logget ind for at kunne besvare emner.

Opret bruger   Log ind

Besvar emne: forkølelse + kolik hest

Bazoom - Vi elsker passionerede mennesker
HesteGalleri anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.         Læs mere
Personer, der synes godt om dette