{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Vurdering af annonce {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at leje en boks ud og har forfattet følgende tekst....jeg ved den er lang - men jeg vil gerne ha' det hele med....vil I hjælpe mig med at læse igennem og se om jeg har fået det????

annoncen kan ses her incl billeder -

http://www.hestegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=754943

Eller blot læse igennem her:

Ledig boks i Birkerød i lille privat stald med plads til 4 heste, hvoraf jeg selv har de 3.

Direkte til fantastisk rideterræn.

Skønne forsvarligt indhegnede folde.

Døgngræs med vitamintilskud i sommerperioden (læs: så længe vind og vejr tillader det) men naturligvis kommer hestene på stald hvis vejret er kropumuligt (læs: koldt og vådt)

Vintersæson:
Individuel fordring 3 gange dagligt incl. hø/wrap - heraf et varmt måltid (når de kommer ind fra fold) - jordfold med adgang til hø/wrap efter behov.

Udetid i alle døgnets lyse timer - igen medmindre vejret er for barskt.

Godnathø og kys på mulen smiley

Hestene står på træpiller og der er god luft i stalden - så boksen er også velegnet til en evt. allergihest.

Vi yder kærlig og fornuftig pleje og din hest kommer til at glide ind i flokken og bliver passet som var det vores egen.

Stort tørt sadelkammer, mindre (17x34m) oplyst nooogenlunde brugbar ridebane på stedet - ikke noget fantastisk, men ok til "lettere" arbejde.

Vi sørger for "alt" omkring din hest alle de dage du ikke kan komme incl. evt. dækkenskift, medicinering ved sygdom osv osv, men forventer at du selv fjerner klatter i boksen de dage du er her.

Der vil blive skrevet kontrakt hvori vi forbeholder os ret til at tilkalde dyrlæge/ smed osv på din regning, såfremt vi skønner at der er behov for det.
Ligeledes vil der være krav om vaccinering efter gældende regler samt gødningsprøver samt evt. ormekur 2 gange årligt.

Der er naturligvis både smed og dyrlæge tilknyttet stedet og hermed også mulighed for at du kan benytte de samme.

Vi er hjemme og holder hestene når der kommer smed og såfremt din hest skal beskæres/skoes med samme interval som vores ta'r vi os naturligvis også af den.

Det samme kan gøre sig gældende ved dyrlægebesøg.

Du har en venlig og omgængelig hest og er selv ordholden og ansvarsbevidst.

En hest på "pension" hvor du ikke har mulighed for at komme særlig meget, men blot vil sikre at den bliver passet og plejet optimalt, er også velkommen smiley

Vi bor 3 km fra Birkerød Station og nærmeste offentlige transport er 1,5 kilometer herfra.

Alt i alt tilbyder vi et absolut hestekyndigt, omsorgsfuldt og kærligt hjem hvor din hest vil få det som blommen i et æg smiley


......

Hvad si'r I????

KH:)Annette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af annonce
  • #2   23. jun 2012 pris ville være en rigtigt god ide

  • #3   23. jun 2012 Ja johnny D - jeg overvejer - for det er sandelig helt afhængig af om jeg kan finde "en person" som jeg falder godt i hak med....men tak for dit kreative input - det blev jeg meget klogere af....
    KH:)Annette


  • #4   23. jun 2012 Hej rikke K....
    Tak....du "står" sørme billigt - det må være dejligt at kunne dyrke sin hobby så billigt smiley
    Det kommer man desværre slet ikke i nærheden af i det her område....alene foderet koster mere....:)
    Jeg prøver at justere teksten så det fremgår tydeligt at det er alt incl.
    Og igen - tak for input.
    KH:)Annette


  • #5   23. jun 2012 Hej CoDoK....

    Jeg må afsted med kameraet for selvfølgelig kan det være attraktivt at se billeder af folde - måske også bane og sadelkammer smiley

    Ja - prisen ser måske ud til at være i den dyre ende - det er nok også et af de dyreste områder at ha' hest i hele DK (desværre)....til sammenligning kan jeg oplyse at en nærliggende hestepension ta'r 1.200 alene for boksen og med fuld selvpas og at stalde med fuldpas ta'r et sted imellem 3.500 og 5.500 /mdr.....

    Men også tak til dig for input. Det kan være jeg skal til skrivebordet med et stykke blankt papir igen.
    KH:)Annette


  • #6   23. jun 2012 hej Christina&Lady.....
    Tak også for dit input.....jeg går tilbage til skrivebordet en af dagene.

    Om det er dyrt kan være en evig diskussion. Det bliver ikke billigere og det koster det det koster.

    2.500 kr delt op i 30 dage er omkring 82 kr om dagen.....for at ha' en hest opstaldet med total pasning og foder....tjae.....jeg kan ikke gøre det billigere....
    KH:)Annette


  • #7   24. jun 2012 Hej rikke K....

    Nej - selvpas er vi ikke interesserede i....har oplevet ALT for mange steder med selvpas hvor der manglede foder, ikke blev muget, et måltid sprunget over, for sen udluk eller indluk osv osv osv osv.

    - som skrevet vil "den" blive håndteret som vores egne....jeg villle HADE at ha' en hest stående som ikke blev passet optimalt.....så hellere ingen pensionær smiley - det dur ikke at 3 får godnat hø - men ikke nr. 4....at 3 bliver lukket ind/ud og den fjerde står og glor og så fremdeles....
    Det er jo ikke ligefrem noget vi tjener penge på hvis man regner lidt på omkostninger og tidsforbruget - så det skal være en fornøjelse at ha' "den" stående....ejer er naturligvis velkommen til at hjælpe på alle plan men ansvaret for alle daglige rutiner er vores....
    KH:)Annette


Kommentér på:
Vurdering af annonce

Annonce