{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Hvad syntes du??.. {{forumTopicSubject}}

Hej detter her skrev jeg for ca. 9 måneder siden da min elskede pony Stella blev aflivet..

Det ville betyde meget for mig vis du gad og læse det hele!
I må meget gernen skrive hvad i syntes om det!!:D

Torsdag d.15/9 2011 er den værste dag i mit liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kom ud til stella kl 8 om morgnen jeg nussede med henden jeg gik en tur og hyggede om henden!! det var meningen at drylægen skulle komme tidligt om formidagen!! men hun ringede til min mor og sagde at hun først kunne komme tidligst kl 12. yes mere tid med stella men jeg følte bare t det skulle overståes? jeg gik og nussede med henden og vi havde det hyggeligt sammen "som altid!" min mor kom og jeg ville ride henden for aller siste gang i mit liv på henden;( så vi tog ud og red i et kvaters tid "vi skrittede bare" det var dejligt at mærke varmen fra hendes krop igen!!!! det føles dejligt at side på stella igen!! det var som om at hun viste at der var siste gang hun ville have nogle på ryggen så hun gik bare uden at lave nogle bukspring eller noget "der er 5 månder siden hun sidst har haft nogle på ryggen!!" og vi skrittede bare lidt rundt!!. og vi satte henden ind igen vi stod ved henden noget tid og snakkede med stella! og mig og min mor græd MEGET!!!! vi gik ud og sad og snakkede med charlotte "henden der ejer rideskolen" og snakkede om hvordan de gjorde når dyrelægen kom;( lidt efter gik jeg over til stella og klippede neget af hendes man, hale og pandelik af "som et minde" stella kiggede så underligt på mig som om at hun ik helt viste hvad jeg skulle med det;( det var som om at hun sagde "det der er jo mit hvad skal du med det??" jeg gik over og snakkede med min mor og sagde at der var det bedste for henden!! det var ik til at forstå min pony skulle DØ!!!!! den pony jeg trode jeg skulle dele resten af mit liv med skulle dø og det var nu dyrelægen kom jeg gik over til min elskde pony og sagde til henden (det er med min gode vilje vi har besluttede os for det det er for din skyld stella) dyrelægen kom ind og jeg havde taget stella ud jeg stod og græd men jeg viste at det var det bedste for steella??;( dyrelægen ga henden en berolignede sprøjte (staves) og hun sagde at det ik gjorde ondt på henden!!!!! og hun ik kunne mærke noget!!!! hun blev ført ned til laden og hun spugte mig om jeg ville se henden når det var ovre?? jeg ville se henden når det var ovre!!!<3 charlotte stod der også.de sagde at jeg skulle sige farvel for sisde gang imens hun var i live!! jeg græd og kunne ik forstå at der nu at det skulle ske!!!! jeg sagde farvel til stella for sidste gang i mit liv jeg mærkede på hendes hjerte jeg kunne mærke at det stadig slog!!!;( De sagde at det var bedst at vi gik et andet sted hen imens!!! mig og min mor gik om til det lille ridehus og stod og omfagnede hinanden vi græd ufattelig meget!;( min mor heved købt en rød rose jeg kunne gi henden!! jeg kom i tanke om at jeg havde en gullerod i lommen som jeg skulle havde haft givet henden!! jeg var lige ved at løbe ned til laden for at gi henden den me´n jeg gjorde det ik det kunne jo være at hun var ved at falde og det skulle jeg ik se!!!!efter noget tid kom charlotte og sagde at jeg kunne komme der ned nu!!:( jeg gik der ned sammen med min mor og charlotte dyrelægen var der ned og pakke sine ting sammen;( da jeg kom der ned så jeg stella lå ned det var ik det jeg ville se som det siste minde om henden men det var det beste for henden!! hun gavde blod på halsen of lidt forskællige stæder;( det var forfærligt at se min lille stella DØD!!!!!;(;(<3 dyrelægen mærkede på hendes hjerte om det stadig slog det gjorde det ik hun var helt væk;( de spurgte mig om jeg ville være alene med henden det ville jeg!!. jeg kom i tanke om alle de gode oplevelser som vi havde haft sammen!! og jeg kom i tanke om mange!! jeg krammede henden imens jeg græd!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg bad til gud om at hun skulle have det godt det er det enste hun har fortjænt!!!!!!!!!!!! det er at have det godt!!!!! og gav henden den gukllerod som jeg havde i lommen jeg lagde den i munden på henden og den rose jeg havde kyssede jeg og lagde over henden hoved og hals jeg sad der LÆNGE og snakkede med dig men du svarede ik der plegede du jo men det gjorde du ik mere!!! jeg sad og krammede dig og kyssede dig!!!!!!!!!!! det var sidste gang jeg så min prinsesse!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 JEG ELSKER DIG STELLA JEG KAN IK LEVE HER UDEN DIG HER!!!!!!!!!<3<3<3 DU VAR VERDENS BEDSTE PONY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Der er nok nogle stavefejl i!! men jeg sad og græd så meget så jeg slet ikke kunne se noget den dag!!

Tusind tak fordi du gad og læse dette, det betyder meget for mig!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad syntes du??..
Kommentér på:
Hvad syntes du??..

Annonce