{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

ENDELIG KØREKORT {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
I dag bestod jeg min køreprøve, og det var i første forsøg smiley Bestod også teoriprøven i første forsøg smiley
Det tog mig 2 måneder og 2 dage hehe. Men jeg var bare sikker på, at jeg havde dumpet..
Først skulle jeg ud på en motortrakfikvej, og der måtte man køre 90 km/t. Det overså jeg og kørte kun 80 km/t. Uha, det var en slem fejl, ikke overse SKILTE! Nå, men jeg regnede med, at jeg kunne redde den endnu. Så kommer jeg til "vejforhindringer", der skal sørge for at man holder farten nede - her snittede jeg kanten 3 gange hehe, UPS. 3 fejl var da jeg så skulle lave en trepunktsvending. Jeg trillede lige ind i kanten med bagenden, og bilen var lige ved at køre op at kantstenen. "Så for F*NDEN, nu er jeg sg* dumpet", tænkte jeg. Så gav han mig besked på at køre direkte tilbage til politistationen, så var jeg jo 100% på at jeg var dumpet.
Så da vi holdte (han tog endda bremsen, dog samtidg med mig ved parkeringen), sagde han: "Hvordan synes du selv, at det er gået?" "Jeg er dumpet!" "Aaaah, lad os lige se. Hvis vi plusser det gode sammen og trækker det dårlige fra, tror jeg, at summen bliver et kørekort" Jeg var bare fuldstændig vild af glæde. Han ville dog vide, hvorfor motoren en gang imellem spindte, men det var jo så fordi at jeg gav for meget gas. Vidste jeg dog godt.

PUHA ER BARE SÅ LYKKELIG NU! ENDELIG KØREKORT smiley Kom af med 12.000 kr og 3 ekstratimer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG KØREKORT
Kommentér på:
ENDELIG KØREKORT

Annonce